Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15153
Title: | Підготовка майбутніх педагогів до навчання математики старших дошкільників та молодших школярів |
Other Titles: | Підготовка майбутніх педагогів до навчання математики старших дошкільників та молодших школярів |
Authors: | Іщенко, Людмила Валентинівна |
Keywords: | наступність у навчанні математики ідготовка майбутніх вихователів і вчителів старші дошкільники першокласники математичний розвито математична готовність до школи |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Acta Paedagogica Volynienses |
Citation: | Іщенко Л. В. Підготовка майбутніх педагогів до навчання математики старших дошкільників та молодших школярів. Acta Paedagogica Volynienses. Вип. 1. Т. 1. 2022. С. 73–78. |
Abstract: | У статті розкривається підготовка майбутніх педагогів дошкільної та початкової ланок освіти до навчання математики дітей старшого дошкільного віку і першокласників. Здійснено аналіз досліджень із проблеми під-готовки фахівців до зазначеного виду діяльності. Метою статті є підготовка майбутніх вихователів і вчителів до навчання математики старших дошкільників та учнів першого класу школи. Доведено актуальність вибору теми дослідження, яке полягає у розв’язанні комплексного соціально-педагогічного завдання, зокрема у забезпе-ченні наступності між суміжними ланками освіти (дошкільною та початковою), що сприяє підвищенню рівня загальної готовності дитини до шкільного навчання і розвитку подальшого інтересу до математичної діяльнос-ті. Виокремлено показники математичного розвитку, на які потрібно звернути особливу увагу фахівцям обох освітянських ланок. З’ясовано, що досягнення високого рівня готовності дітей до навчання у школі передбачає удосконалення як змістового, так і процесуального складників навчання математики. Для реалізації цих напрямів використовуються такі організаційні форми: методичні об’єднання; семінари педагогів закладів дошкільного навчання та вчителів початкових класів; спільні педагогічні ради, конференції; проведення відкритих дидактич-них і виховних заходів для педагогів закладів дошкільної освіти та вчителів початкової школи; дні відкритих две-рей у закладах дошкільної освіти та початковій школі; спільний аналіз діяльності щодо здійснення наступності; індивідуальні консультації педагогів закладів дошкільної освіти і вчителів початкової школи; взаємовідвідуван-ня та аналіз дидактичних і виховних заходів; взаємонавчання вчителів початкової школи та педагогів закладів дошкільної освіти; вивчення особових справ, карт розвитку, діагностичних матеріалів розвитку. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15153 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
410-Текст статті-764-1-10-20220413.pdf | 256,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.