Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15153
Title: Підготовка майбутніх педагогів до навчання математики старших дошкільників та молодших школярів
Other Titles: Підготовка майбутніх педагогів до навчання математики старших дошкільників та молодших школярів
Authors: Іщенко, Людмила Валентинівна
Keywords: наступність у навчанні математики
ідготовка майбутніх вихователів і вчителів
старші дошкільники
першокласники
математичний розвито
математична готовність до школи
Issue Date: 2022
Publisher: Acta Paedagogica Volynienses
Citation: Іщенко Л. В. Підготовка майбутніх педагогів до навчання математики старших дошкільників та молодших школярів. Acta Paedagogica Volynienses. Вип. 1. Т. 1. 2022. С. 73–78.
Abstract: У статті розкривається підготовка майбутніх педагогів дошкільної та початкової ланок освіти до навчання математики дітей старшого дошкільного віку і першокласників. Здійснено аналіз досліджень із проблеми під-готовки фахівців до зазначеного виду діяльності. Метою статті є підготовка майбутніх вихователів і вчителів до навчання математики старших дошкільників та учнів першого класу школи. Доведено актуальність вибору теми дослідження, яке полягає у розв’язанні комплексного соціально-педагогічного завдання, зокрема у забезпе-ченні наступності між суміжними ланками освіти (дошкільною та початковою), що сприяє підвищенню рівня загальної готовності дитини до шкільного навчання і розвитку подальшого інтересу до математичної діяльнос-ті. Виокремлено показники математичного розвитку, на які потрібно звернути особливу увагу фахівцям обох освітянських ланок. З’ясовано, що досягнення високого рівня готовності дітей до навчання у школі передбачає удосконалення як змістового, так і процесуального складників навчання математики. Для реалізації цих напрямів використовуються такі організаційні форми: методичні об’єднання; семінари педагогів закладів дошкільного навчання та вчителів початкових класів; спільні педагогічні ради, конференції; проведення відкритих дидактич-них і виховних заходів для педагогів закладів дошкільної освіти та вчителів початкової школи; дні відкритих две-рей у закладах дошкільної освіти та початковій школі; спільний аналіз діяльності щодо здійснення наступності; індивідуальні консультації педагогів закладів дошкільної освіти і вчителів початкової школи; взаємовідвідуван-ня та аналіз дидактичних і виховних заходів; взаємонавчання вчителів початкової школи та педагогів закладів дошкільної освіти; вивчення особових справ, карт розвитку, діагностичних матеріалів розвитку.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15153
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
410-Текст статті-764-1-10-20220413.pdf256,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.