Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15154
Назва: Використання мультиплікаційних фільмів як засіб розвитку особистості дитини старшого дошкільного віку
Інші назви: Використання мультиплікаційних фільмів як засіб розвитку особистості дитини старшого дошкільного віку
Автори: Гарбар, Світлана Володимирівна
Ключові слова: старший дошкільний вік
мультиплікаційні фільми
виховання
розвиток
Дата публікації: 25-тра-2022
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2022
Бібліографічний опис: Гарбар С. В. НАУКА. ОСВІТА. МОЛОДЬ : матеріали XV Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців (Умань, 25 травня 2022 р.) : у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. – Умань : Візаві, 2022. Ч. 1. – 238 с.
Серія/номер: УДК 378 У 52;
Короткий огляд (реферат): використання мультиплікаційних фільмів – це сучасний і дієвий засіб навчання і виховання, що виконує освітню, розвивальну і виховну функції, які діють в органічній єдності. Відтак, сприяють формуванню у дитини потреби в знаннях, активного інтересу до того, що може стати їх новим джерелом, удосконаленню пізнавальних умінь і навичок
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15154
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Збірник Наука. Освіта. Молодь. 2022, Ч.1.pdf2,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.