Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15158
Title: «ОСНОВИ СУРДОПЕДАГОГІКИ»: ХАРАКТЕРИСТИКА НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА НАТАЛІЇ ФЕДОРІВНИ ЗАСЕНКО
Other Titles: «ОСНОВИ СУРДОПЕДАГОГІКИ»: ХАРАКТЕРИСТИКА НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА НАТАЛІЇ ФЕДОРІВНИ ЗАСЕНКО
Authors: Хрипун, Дар'я Миколаївна
Keywords: сурдопедагогіка
учні з порушеннями слуху
нечуючі та слабочуючі
спеціальна школа
Issue Date: 2022
Publisher: KNOWLEDGE • EDUCATION • LAW • MANAGEMENT
Citation: Хрипун Д. «Основи сурдопедагогіки»: характеристика навчального посібника Наталії Федорівни Засенко. KELM (Knowledge, Education, Law, Management). 2022. № 2(46). С. 78-85.
Abstract: У положеннях наукової статті автор характеризує навчальний посібник Н. Засенко «Основи сурдопедагогіки», який був основоположним у вивченні сурдодидактики та фундаментом оволодіння студентами спеціальними методиками навчання дітей з порушеннями слуху. Визначено, що матеріал запропонованих тем у посібнику включав короткі історичні відомості, які допоможуть створити цілісне уявлення про розвиток і здобутки сурдопедагогічної теорії та практики. Зазначено, що видатний сурдопедагог у своїй праці основну увагу звертала на з’ясування причин набутої форми глухоти та туговухості, які важливо знати вчителю-дефектологу. Проаналізовано розділи, присвячені питанням спеціального навчання та виховання дітей з порушеннями слуху дошкільного та шкільного віку. У статті визначено, що велику увагу у навчальному посібнику Н. Засенко приділяє професійно-технічній та вищій освіті осіб з порушеннями слуху, що дозволяла випускникам спеціальних шкіл продовжувати своє навчання й отримувати високий рівень професійної підготовки.
Description: http://kelmczasopisma.com/ua/viewpdf/8517
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15158
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
8515.pdf429,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.