Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15178
Назва: Іntensification of cognitive activity of higher education seekers as a central problem of modern didactics
Інші назви: Активізація пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти як центральна проблема сучасної дидактики
Автори: Харківська, Арина
Гончарук, Валентина
Тюріна, Валентина
Юлдашева, Світлана
Коваль, Людмила
Полякова, Ольга
Ключові слова: psychophysiological and socio-psychological spheres
individual
education system
educational process
Дата публікації: 30-січ-2022
Видавництво: м. Сеул (електронне)
Бібліографічний опис: Kharkivska, А., Honcharuk, V., Tyurina, V., Yuldasheva, S., Koval, L. & Poliakova, О. Іntensification of cognitive activity of higher education seekers as a central problem of modern didactics. International Journal of Computer Science and Network Security. Vol. 22, No.1, January, 2022, 161–166.
Короткий огляд (реферат): The article describes technologies in a unified methodological vein, since teaching based on them at the present stage is clearly eclectic in nature and depends on the individual - "biased" - professional attitude of teachers to technologies and those ideologies that gave rise to them. In this article, the future teacher will get acquainted with only some of these technologies. With the hope that this article will help the future teacher understand the essence of the technological approach, determine his pedagogical position and improve his pedagogical culture.
У статті описано технології в єдиному методологічному ключі, оскільки навчання на їх основі на сучасному етапі має явно еклектичний характер і залежить від індивідуального – «упередженого» – професійного ставлення вчителя до технологій та тих ідеологій, які їх породили. У цій статті майбутній вчитель познайомиться лише з деякими з цих технологій. З надією, що ця стаття допоможе майбутньому вчителю зрозуміти суть технологічного підходу, визначити свою педагогічну позицію та підвищити педагогічну культуру.
Опис: http://paper.ijcsns.org/07_book/202201/20220122.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15178
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.