Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15180
Title: Формування пізнавальної активності здобувачів вищої освіти в умовах війни
Authors: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Keywords: здобувачі вищої освіти
формування
пізнавальна активність
позитивна мотивація
пізнавальні мотиви
Issue Date: 2022
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Гончарук В. А. Формування пізнавальної активності здобувачів вищої освіти в умовах війни. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2022. № 83. С. 155–158.
Series/Report no.: УДК;378.14:37
Abstract: У статті розкрито теоретико-методичні основи формування пізнавальної активності здобувачів у закладах вищої освіти. Вказано на те, що молодим людям вже сьогодні слід готуватися до відбудови України після війни, до повернення до належного стану всіх галузей (економічної, культурної, ін.), і, в першу чергу, освітньої. Держава потребує зараз і потребуватиме згодом педагогів-професіоналів, які будуть позитивно вмотивованими до власної професії, усвідомлюватимуть її важливе призначення на невидимому освітянському фронті. Такого педагога повинен підготувати заклад вищої освіти, який буде дбати про позитивну налаштованість своїх здобувачів на майбутню професію, про усвідомлення ними необхідності здійснювати активну пізнавальну діяльність під час навчання у будь-яких умовах (стихійні лиха, епідемії, війни та ін.). Викладачам необхідно здійснювати роботу, спрямовану на формування емоційного складника професійної готовності здобувачів вищої освіти, що означає, розвиток у них бажання до пізнання нового, до розширення знань, до саморозвитку та самовдосконалення. Науково-педагогічні працівники закладу вищої освіти мають прикласти всі зусилля для формування пізнавальної активності здобувачів вищої освіти, що сприятиме соціальному становленню майбутніх учителів, їхньому саморозвитку та самореалізації. У закладі вищої освіти молодь, незважаючи на формат навчання, повинна активно «включатися» у навчально-пізнавальну працю під час і лекційних, і практично-лабораторних занять, і консультацій, виконання індивідуальних та самостійних завдань, інших різноманітних видів навчальної діяльності. Зазначено, що результативність навчання, яка зумовлюється активною участю здобувача у навчальній діяльності, буде залежати від його емоційного стану та позитивної мотивації до такої діяльності. Викладачам ЗВО належить використовувати різноманітні форми зацікавлення здобувачів освітнім процесом, а також формувати у них різні види пізнавальних мотивів.
Description: http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2022/83/26.pdf
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15180
ISSN: 1992-5786
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.