Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15192
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2022-12-08T09:35:16Z-
dc.date.available2022-12-08T09:35:16Z-
dc.date.issued2021-05-10-
dc.identifier.citationКоберник Г. І. Технологія гейміфікації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя. Перспективи та інновації науки. Київ. 2021. №5 (5). С. 397-405.uk_UA
dc.identifier.issn2786-4952-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15192-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/759/761uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаєтьсяактуальна проблема технологізації освітнього процесу в закладах вищої педагогічної освіти. Зокрема досліджуються можливості використання технології гейміфікації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя. Застосовуючи такі методи наукового дослідження, як аналіз, порівняння та узагальнення вітчизняних та зарубіжних теоретичних джерел, розкрито сутність, провідні ідеї технології гейміфікації та методику її впровадження в закладах вищої педагогічної освіти. Доводиться, що гейміфікація пов’язана насамперед із двома особливостями навчання: проблемністю та засвоєнням навчальної інформації через гру.У вітчизняній та зарубіжній науці відсутні усталені погляди на визначення сутності дидактичних ігор. Учені відносять дидактичну гру до методів навчання, прийомів навчання, форм навчання, видів навчання, засобів навчання. Існує й інший підхід: гра є поліфункціональним педагогічним явищем, тому й правомірно розглядати її як засіб, метод, форму, емоційний стимул організації діяльності дітей і дорослих. Надумку сучасних педагогів, мова має йти про ігрову технологію, адже саме за своєю природою гра –це найвпливовіша форма життєдіяльності особистості. У зарубіжній науковій літературі найчастіше йдеться про технологію гейміфікації. Не зважаючи на різні трактування ігрової діяльності, спільною у дослідників є думка про те, що у процесі гри забезпечується трансляція певного елемента культури (сюжету), що є формою передавання культурного досвіду (наприклад, способу діяльності), який у процесі розвитку індивіда йапробації цієї діяльності під час гри наповнюється особистісним змістом, що є основою професійної підготовки фахівців.uk_UA
dc.publisherКиїв: Перспективи та інновації наукиuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectгрова діяльністьuk_UA
dc.subjectзаклад вищої педагогічної освіти,uk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутній учительuk_UA
dc.titleТехнологія гейміфікації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
759-Текст статті-761-1-10-20211220.pdf472,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.