Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15192
Title: Технологія гейміфікації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя
Authors: Коберник, Галина Іванівна
Keywords: технологія
гейміфікація
грова діяльність
заклад вищої педагогічної освіти,
професійно-педагогічна підготовка
майбутній учитель
Issue Date: 10-May-2021
Publisher: Київ: Перспективи та інновації науки
Citation: Коберник Г. І. Технологія гейміфікації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя. Перспективи та інновації науки. Київ. 2021. №5 (5). С. 397-405.
Abstract: У статті розглядаєтьсяактуальна проблема технологізації освітнього процесу в закладах вищої педагогічної освіти. Зокрема досліджуються можливості використання технології гейміфікації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя. Застосовуючи такі методи наукового дослідження, як аналіз, порівняння та узагальнення вітчизняних та зарубіжних теоретичних джерел, розкрито сутність, провідні ідеї технології гейміфікації та методику її впровадження в закладах вищої педагогічної освіти. Доводиться, що гейміфікація пов’язана насамперед із двома особливостями навчання: проблемністю та засвоєнням навчальної інформації через гру.У вітчизняній та зарубіжній науці відсутні усталені погляди на визначення сутності дидактичних ігор. Учені відносять дидактичну гру до методів навчання, прийомів навчання, форм навчання, видів навчання, засобів навчання. Існує й інший підхід: гра є поліфункціональним педагогічним явищем, тому й правомірно розглядати її як засіб, метод, форму, емоційний стимул організації діяльності дітей і дорослих. Надумку сучасних педагогів, мова має йти про ігрову технологію, адже саме за своєю природою гра –це найвпливовіша форма життєдіяльності особистості. У зарубіжній науковій літературі найчастіше йдеться про технологію гейміфікації. Не зважаючи на різні трактування ігрової діяльності, спільною у дослідників є думка про те, що у процесі гри забезпечується трансляція певного елемента культури (сюжету), що є формою передавання культурного досвіду (наприклад, способу діяльності), який у процесі розвитку індивіда йапробації цієї діяльності під час гри наповнюється особистісним змістом, що є основою професійної підготовки фахівців.
Description: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/759/761
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15192
ISSN: 2786-4952
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
759-Текст статті-761-1-10-20211220.pdf472,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.