Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15226
Title: Розвиток туристичного бізнесу в умовах цифрової економіки
Authors: Богашко, Олександр Леонідович
Keywords: туристичний бізнес
сфера послуг
цифрова економіка
онлайн-сервіси
туристичний продукт
цифрові технології
Issue Date: 9-Jun-2022
Publisher: Миколаїв: МНАУ
Citation: Богашко О. Л. Розвиток туристичного бізнесу в умовах цифрової економіки. Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти : Матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 9 червня 2022 р., Миколаїв-с.Коблеве. Миколаїв : МНАУ, 2022. С. 142–144.
Series/Report no.: УДК;338.244.47
Р;64
Abstract: Вивільнення вільного часу, отримане внаслідок цифровізації процесів та виробництв, призводить до збільшення частки послуг в економіці, зростання підприємств сфери послуг та підвищення попиту на послуги. Світовий ринок туризму протягом останнього десятиліття демонструє стійке зростання від 3 до 7% щорічно. Можна припустити, що в міру того, як попит на подорожі та туристські послуги зростатиме, зростуть і вимоги мандрівників до сфери гостинності. У боротьбі за споживача на першому плані виступатимуть такі конкурентні переваги компанії, як: екологічність, технологічність, індивідуальність товару/послуги, соціальна відповідальність. Змінна динаміка туристських потреб підвищує вимоги до туристичної індустрії. Отже, розуміння напряму трансформації споживчого попиту – актуальне завдання туристських підприємств і закупівельних організацій,яке можна вирішити, перебуваючи у постійному взаємозв’язку зі споживачами.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15226
ISBN: 978-617-7149-61-2
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Rozvytok_turystychnoho.pdf868,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.