Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15235
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колмакова, Віра Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Шаров, Сергій Володимирович | - |
dc.contributor.author | Курлянський, С.С. | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-20T10:13:35Z | - |
dc.date.available | 2023-01-20T10:13:35Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Колмакова В. О., Шаров С. В., Курлянський С. С. Використання програмно-педагогічного засобу з дисципліни «Проектування програмного забезпечення». Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Кременчук, 2020. Вип. 4(123). C. 17–24 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15235 | - |
dc.description | https://doi.org/10.30929/1995-0519.2020.4.17-24 | uk_UA |
dc.description.abstract | Повідомлено про розробку програмно-педагогічного засобу для персонального комп’ютера з дисципліни «Проектування програмного забезпечення». Виявлено, що впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітню діяльність є закономірним процесом інформатизації освіти. Вони дозволяють забезпечити диференціацію навчання, сформувати індивідуальну освітню траєкторію здобувача освіти, сприяють розвитку творчої особистості. Проаналізовано напрямки та форми впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Зазначається, що професія IT-спеціаліста вважається однією з найбільш затребуваних спеціальностей, причому попит на неї постійно зростає. Програміст повинен володіти фаховими компетентностями з розробки та проектування програмного забезпечення, баз даних тощо. У статті здійснюється огляд функціональних можливостей програмно-педагогічного засобу, який стане у нагоді під час самостійної роботи з дисципліни «Проектування програмного забезпечення». До структури програмного продукту відноситься блок лекцій, лабораторні роботи, модуль тестування, блок навчальних електронних тренажерів. Описуються основні функціональні блоки програмно-педагогічного засобу та етапи роботи з ними. | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | проектування | uk_UA |
dc.subject | програмне забезпечення | uk_UA |
dc.subject | програміст | uk_UA |
dc.title | Використання програмно-педагогічного засобу з дисципліни «Проектування програмного забезпечення» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
2020_4_2020-4-17.pdf | 994,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.