Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15249
Title: РОЛЬОВА ГРА ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Authors: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Keywords: рольова гра
дошкільники
метод навчання
іноземна мова
інноваційний підхід
Issue Date: 2022
Publisher: Полтава
Citation: Павлюк В. І. Рольова гра як метод навчання дошкільників англійської мови Стан та тенденції розвитку науки, освіти та суспільства: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 15 лютого 2022 р.): у 2 ч. Полтава: ЦФЕНД, 2022. Ч. 1. С 7-8
Abstract: Навчання дошкільників іноземним мовам є складним і багатоетапним завданням. Іноземна мова в дошкільному закладі освіти сприяє соціалізації особистості дитини, формуванню її особистісної культури (через знайомство з мовою та культурою іншого народу), розвиток мислення, пам’яті, уваги, уяви, тощо. Глобальний розвиток англійської мови в світі сприяє використанню вчителями інноваційних методик у викладанні англійської як другої іноземної мови. Розглядаючи казку як засіб вивчення іноземної мови необхідно звернутися до праць вітчизняних та зарубіжних науковців. Зокрема, А. Манукян та А. Дургарян стверджують, що використання казок у програмі вивчення англійської мови на початковому етапі є ідеальним та унікальним вступом до вивчення іноземної мови, оскільки останні представляють навчання дітям у мотивуючому та привабливому контексті
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15249
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
ROLOVA HRA YaK METOD NAVChANNIa.pdf237,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.