Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15258
Title: Дослідження психологічного стану учасників освітнього процесу в умовах війни в Україні (на базі факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини)
Authors: Шеленкова, Наталія Леонідівна
Табаченко, Сергій Анатолійович
Keywords: психологічний стан
особистість
психологічні стани
травма
Issue Date: 2022
Publisher: ФОП Ямчинський О.В.
Citation: Шеленкова Н.Л., Табаченко С.А Дослідження психологічного стану учасників освітнього процесу в умовах війни в Україні (на базі факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини). Соціально-психологічна реабілітація вразливих категорій громадян від наслідків війни : колективна монографія / [О. Д. Caфiн, Н. М. Коляда та ін.] ; за заг. ред. О. О. Кравченко ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. ФОП Ямчинський О.В., 2022. 406 с. С.116-126.
Series/Report no.: УДК 159.9:364-786(02);
Abstract: В умовах воєнного стану, введеного в Україні з початком повномасштабного військового вторгнення на територію нашої держави збройних сил російської федерації одним із важливих пріоритетів в роботі закладів освіти є вивчення психологічного стану та забезпечення психологічної стійкості учасників освітнього процесу. Сьогодні всі люди, більш, ніж будь-коли раніше, потребують психологічної підтримки і допомоги, адже постійний стрес, тривога, страх, панічні атаки, нервова напруга, відсутність спілкування, невизначеність у завтрашньому дні, зміна настрою, проблеми зі здоров’ям, неможливість впливати на ситуацію, апатія призводять до травмування кожної особистості.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15258
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
DOSLIDZhENNIa_PSYKhOLOHIChNOHO_STANU.pdf9,59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.