Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15264
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеленкова, Наталія Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-02-01T12:50:29Z-
dc.date.available2023-02-01T12:50:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШеленкова Н. Л. Психоаналітичний метод психологічного впливу в рекламі. The 11 th International scientific and practical conference “Modern scientific research: achievements, innovations and development prospects” (April 24-26, 2022) MDPC Publishing, Berlin, Germany. 2022. С.260-262.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15264-
dc.description.abstractРеклама здійснює значний психологічний та соціокультурний вплив на споживачів, спонукаючи їх до певних дій. Вона прямо чи опосередковано впливає на споживача, його свідомість і підсвідомість, його думки, погляди, ставлення і, таким чином, формує певну споживчу поведінку.uk_UA
dc.publisherMDPC Publishing, Berlin, Germany. 2022.uk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectмеханізми впливуuk_UA
dc.subjectтехнології впливуuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.titleПСИХОАНАЛІТИЧНИЙ МЕТОД ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
PSYKhOANALITYChNYI_METOD_PSYKhOLOHIChNOHO_VPLYVU_V_REKLAMI.pdf4,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.