Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15264
Title: ПСИХОАНАЛІТИЧНИЙ МЕТОД ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМІ
Authors: Шеленкова, Наталія Леонідівна
Keywords: реклама
механізми впливу
технології впливу
особистість
Issue Date: 2022
Publisher: MDPC Publishing, Berlin, Germany. 2022.
Citation: Шеленкова Н. Л. Психоаналітичний метод психологічного впливу в рекламі. The 11 th International scientific and practical conference “Modern scientific research: achievements, innovations and development prospects” (April 24-26, 2022) MDPC Publishing, Berlin, Germany. 2022. С.260-262.
Abstract: Реклама здійснює значний психологічний та соціокультурний вплив на споживачів, спонукаючи їх до певних дій. Вона прямо чи опосередковано впливає на споживача, його свідомість і підсвідомість, його думки, погляди, ставлення і, таким чином, формує певну споживчу поведінку.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15264
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
PSYKhOANALITYChNYI_METOD_PSYKhOLOHIChNOHO_VPLYVU_V_REKLAMI.pdf4,49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.