Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15273
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Інші назви: ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Барвінок, Наталія Володимирівна
Ключові слова: маркетинг в туризмі
маркетингова діяльність в туризмі
управління маркетинговою діяльністю
функції маркетингу
аспекти туристичного продукту
туристичне підприємство
Дата публікації: 1-лип-2022
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Барвінок Н. В. Особливості та значення управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства. Економічні горизонти. 2022. №3(21). С. 21-31.
Серія/номер: УДК;339.138
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито суть понять «маркетинг в туризмі», «маркетингова діяльність туристичного підприємства», розглянуто управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства як управлінську діяльність, що пов’язана з плануванням, організацією, координацією, контролем, аудитом і стимулюванням дій з інтенсифікації процесу формування попиту на туристичний продукт та збільшення прибутків туристичного підприємства. Основну увагу зосереджено на виконання функцій маркетингу в туризмі опираючись на специфіку туристичного продукту, що відрізняють продажу туристичного продукту від продажів інших товарів та послуг. Розглянуто основні аспекти туристичного продукту, через які розкривається суть та особливості маркетингової діяльності туристичного підприємства задля розширення ринку продажу. Встановлено, що ефективне управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства, виконання функцій маркетингу, врахування всіх аспектів туристичного продукту, вивчення потреб і вимог клієнтів та конкурентного середовища є важливою складовою для підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства та ринку туристичних послуг.
Опис: https://doi.org/10.31499/2616-5236
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15273
ISSN: 2616-5236
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.