Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15287
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриньова, Наталія Вячеславівна-
dc.contributor.authorПерепелюк, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2023-02-02T07:01:27Z-
dc.date.available2023-02-02T07:01:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПерепелюк Т.Д., Гриньова Н.В. Діагностика проявів емоційного інтелекту під час переживання стресових ситуацій. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2022. № 3(5) 2022. С. 98110uk_UA
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-3(5)-98-109-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15287-
dc.description.abstractНа сучасному розвитку психологічного знання на нашу думку одним з пріоритетних напрямків дослідження має стати діагностика стану розвитку емоційного інтелекту та розробка методів, умов його розвитку, з’ясування впливу на сфери особистості та поведінку людини. Емоційний інтелект проявляється в усіх сферах життя та діяльності людини і тому може стати об’єктом дослідження як галузевих психологічних наук так і сумісних з нею. Сучасні реалії вимагають розробки нових діагностичних методик для доцільного та ефективного дослідження особливостей та компонентів емоційного інтелекту, що в свою чергу допоможе практикам педагогам і психологам створити умови для ефективного позитивного впливу на емоційно вольову сферу різновікових людей для її гармонійного зростання. У статті окреслено психологічні особливості використання копінг стратегії, яка допомагатиме розв’язати стресову ситуацію шляхом адаптації особистості до її вимог, опанування нею, послаблення чи пом’якшення, уникнення чи звикання до вимог стресової ситуації. Використані методики дозволили встановити конкретні реакції, які переживає особа у стресових ситуаціях, копінг-поведінка розглядається як свідома раціональна поведінка по оволодінню стресовою ситуацією. Така поведінка залежить від зовнішнього та внутрішнього благополуччя та проявляється на поведінковому, емоційному та пізнавальному рівнях функціонування особистості. Копінг спрямований на усунення ситуації психологічної небезпеки та підтримки балансу між вимогами середовища та ресурсами особи у відповідь на них. Зазначимо, що ключовими аспектами було діагностування рівнів емоційного інтелекту який включає оцінку 5-ти складових частин: емоційна обізнаність, управління емоціями, самомотивація, емпатія, розпізнавання емоцій інших людей. Дослідження емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти дають підстави стверджувати, що більшість досліджуваних розуміють свій внутрішній стан та емоції, які його викликають, здатні управляти власними емоційними станами та розпізнавати за зовнішніми проявами емоції інших людей. Зазначимо, що рівні розуміння власних емоцій та емоційних станів сприятимуть розвитку креативного потенціалу здобувачів у процесі навчання в університеті.uk_UA
dc.publisherПВНЗ Університет Новітніх Технологіuk_UA
dc.relation.ispartofseries;УДК 159.9.072:[159.942:159.944.4]-
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectкопінг-стратегіяuk_UA
dc.subjectстресова ситуаціяuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectемоційний дистресuk_UA
dc.subjectпізнанняuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.titleДіагностика проявів емоційного інтелекту під час переживання стресових ситуаційuk_UA
dc.title.alternativeДіагностика проявів емоційного інтелекту під час переживання стресових ситуаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
diagnostyka_projaviv_emozijnogo_intelekty.pdf3,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.