Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15300
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпич, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-02-02T07:15:15Z-
dc.date.available2023-02-02T07:15:15Z-
dc.date.issued2022-04-
dc.identifier.citationКарпич І. О. Особливості соціалізації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків. Ввічливість. Видавничий дім «Гельветика». В. 1. 2022. С. 36-42uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15300-
dc.descriptionhttp://journals.vnu.volyn.ua/index.php/humanitas/article/view/509/463uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання соціалізації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків в закладах інтернатного типу. Метою статті є визначення особливостей соціалізації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків в закладах інтернаиного типу. Методами дослідження є аналіз, систематизація, узагальнення, синтез. Науковою новизною є те, що в статті висвітлено особливості діяльності закладів інтернатного типу як інституту соціалізації дітей: чітка регламентація життєдіяльності; відсутність свободи вибору; наявність вузького кола спілкування; включення дітей до системи ігрової та навчальної діяльності; включення дітей до колективних форм трудової діяльності; створення виховного середовища, яке передбачає взаємну відповідальність всіх учасників виховного процесу тощо. Охарактеризовано сутність процесу соціалізації у науковій літературі. Соціалізація – це процес, який передбачає засвоєння індивідом соціального досвіду та відтворення системи соціальних зв’язків за рахунок його активної діяльності, активного включення у соціальне середовища. Результати дослідження дали можливість встановити, що для успішної соціалізації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків в закладах інтернаиного типу необхідно: створення середовища комфорту та затишку, максимально наближеного до сімейного; організація відкритого освітнього простору (навчального, дозвілля, виробничого); забезпечення практико-орієнтованої спрямованості формування у вихованців образу майбутньої професійної діяльності; розроблення та впровадження комплексу заходів, спрямованих на зміцнення родинних відносин, повернення дитини до сім’ї; професійна спеціальна підготовка працівників закладу, яка спрямована на формування їхньої компетентності з питань соціалізації дітей, які виховуються в закладах інтернатного типу; створення виховного середовища всередині закладу, що сприяє успішному процесу соціалізації дитини.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseries1;-
dc.subjectСоціалізаціяuk_UA
dc.subjectСоціалізація дітейuk_UA
dc.subjectСоціалізація дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклуванняuk_UA
dc.subjectдіти-сироти та діти, позбавлених батьківського піклуванняuk_UA
dc.titleОсобливості соціалізації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьківuk_UA
dc.title.alternativeОсобливості соціалізації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття.pdf312,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.