Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15300
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карпич, Ірина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-02T07:15:15Z | - |
dc.date.available | 2023-02-02T07:15:15Z | - |
dc.date.issued | 2022-04 | - |
dc.identifier.citation | Карпич І. О. Особливості соціалізації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків. Ввічливість. Видавничий дім «Гельветика». В. 1. 2022. С. 36-42 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15300 | - |
dc.description | http://journals.vnu.volyn.ua/index.php/humanitas/article/view/509/463 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання соціалізації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків в закладах інтернатного типу. Метою статті є визначення особливостей соціалізації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків в закладах інтернаиного типу. Методами дослідження є аналіз, систематизація, узагальнення, синтез. Науковою новизною є те, що в статті висвітлено особливості діяльності закладів інтернатного типу як інституту соціалізації дітей: чітка регламентація життєдіяльності; відсутність свободи вибору; наявність вузького кола спілкування; включення дітей до системи ігрової та навчальної діяльності; включення дітей до колективних форм трудової діяльності; створення виховного середовища, яке передбачає взаємну відповідальність всіх учасників виховного процесу тощо. Охарактеризовано сутність процесу соціалізації у науковій літературі. Соціалізація – це процес, який передбачає засвоєння індивідом соціального досвіду та відтворення системи соціальних зв’язків за рахунок його активної діяльності, активного включення у соціальне середовища. Результати дослідження дали можливість встановити, що для успішної соціалізації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків в закладах інтернаиного типу необхідно: створення середовища комфорту та затишку, максимально наближеного до сімейного; організація відкритого освітнього простору (навчального, дозвілля, виробничого); забезпечення практико-орієнтованої спрямованості формування у вихованців образу майбутньої професійної діяльності; розроблення та впровадження комплексу заходів, спрямованих на зміцнення родинних відносин, повернення дитини до сім’ї; професійна спеціальна підготовка працівників закладу, яка спрямована на формування їхньої компетентності з питань соціалізації дітей, які виховуються в закладах інтернатного типу; створення виховного середовища всередині закладу, що сприяє успішному процесу соціалізації дитини. | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 1; | - |
dc.subject | Соціалізація | uk_UA |
dc.subject | Соціалізація дітей | uk_UA |
dc.subject | Соціалізація дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування | uk_UA |
dc.subject | діти-сироти та діти, позбавлених батьківського піклування | uk_UA |
dc.title | Особливості соціалізації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків | uk_UA |
dc.title.alternative | Особливості соціалізації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Стаття.pdf | 312,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.