Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15343
Title: | PSYCHOLOGICAL - PEDAGOGICAL BASIS OF TEACHING A FOREIGN LANGUAGE TO PRESCHOOL CHILDREN |
Other Titles: | ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Authors: | Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
Keywords: | інтерес до вивчення іноземних мов методичні аспекти навчання діти дошкільного віку дошкільна освіта |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Acta Paedagogica Volynienses |
Citation: | Трофаїла Н.Д. Психолого - педагогічні основи навчання іноземної мови дітей дошкільного віку. Acta Paedagogiсa Volynienses (5), 2022. С. 15–19 |
Series/Report no.: | УДК;37.015.3:[373.2.016:81'243] |
Abstract: | У статті визначено та обґрунтовано психолого-педагогічні умови, які забезпечують ефективність виховання інтересу у дітей дошкільного віку до вивчення іноземної мови, а саме: урахування педагогом вікових та індивідуальних особливостей дошкільників і забезпечення диференційованого підходу в процесі навчання дітей іноземних мов; надання комунікативної спрямованості процесу навчання дітей іноземних мов; поєднання традиційних і нетрадиційних форм, ігрових методів організації навчальної діяльності дітей; позитивне підкріплення вихователем успіхів дитини у вивченні іноземних мов. Проаналізовано важливість та необхідність навчання дітей дошкільного віку іноземної мови, визначено цілі навчання, представлено організацію та деякі методичні аспекти навчання дітей у закладах дошкільної освіти. Охарактеризовано переваги раннього навчання дошкільників іноземної мови, адже на ранній щаблі іноземна мова покликана і повинна вирішити більш важливу мету, ніж тільки придбання певних практичних навичок і вмінь. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15343 |
ISSN: | 2786-4707 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Стаття_Трофаїла Н.Д..pdf | 329,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.