Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15344
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерніченко, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-03-27T07:36:01Z-
dc.date.available2023-03-27T07:36:01Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citationЧерніченко, Л. Сучасні підходи до формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектру. KELM (Knowledge, Education, Law, Management), Lublin, № 5(49), 2022, С 35-40uk_UA
dc.identifier.issn2353-8406-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15344-
dc.descriptionchrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://kelmczasopisma.com/ua/viewpdf/9193uk_UA
dc.description.abstractАнотація. Стаття присвячена проблемi вивчення сучасних підходів до формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектру. У статтi висвітлено, що останнім часом більше уваги почало приділятися проблемі вивчення і корекції різних психічних розладів у дітей. Однією з серйозних проблем в системі сучасної освіти є розлади аутистичного спектру (РАС). У зв'язку з цим необхiдно констатувати, що аутизм може виступати самостійною нозологічною одиницею або вторинним симптомом шизофренії. В останньому випадку він виникає в перші роки життя і називається раннім дитячим аутизмом (РДА). У статтi розглянуто, що найчастіше в корекційній роботі спеціалісти звертають увагу на формування академічних навичок дитини, що є, на нашу думку, хибним, оскільки основним порушенням при РАС є відсутність комунікативних навичок. Саме спілкування виступає основою соціалізації дитини. Навіть встановлення первинного контакту з аутичною дитиною є проблемним.uk_UA
dc.publisherKNOWLEDGE • EDUCATION • LAW • MANAGEMENT NAUKA • OŚWIATA • PRAVO • ZARZĄDZANIEuk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI https://doi.org/10.51647/kelm.2022.5.6;-
dc.subjectкорекціяuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectформування комунікативних навичокuk_UA
dc.subjectмовленнєві порушенняuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectрозлади аутистичного спектруuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУuk_UA
dc.title.alternativeСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
6.pdf378,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.