Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15344
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черніченко, Людмила Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-27T07:36:01Z | - |
dc.date.available | 2023-03-27T07:36:01Z | - |
dc.date.issued | 2022-11 | - |
dc.identifier.citation | Черніченко, Л. Сучасні підходи до формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектру. KELM (Knowledge, Education, Law, Management), Lublin, № 5(49), 2022, С 35-40 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2353-8406 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15344 | - |
dc.description | chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://kelmczasopisma.com/ua/viewpdf/9193 | uk_UA |
dc.description.abstract | Анотація. Стаття присвячена проблемi вивчення сучасних підходів до формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектру. У статтi висвітлено, що останнім часом більше уваги почало приділятися проблемі вивчення і корекції різних психічних розладів у дітей. Однією з серйозних проблем в системі сучасної освіти є розлади аутистичного спектру (РАС). У зв'язку з цим необхiдно констатувати, що аутизм може виступати самостійною нозологічною одиницею або вторинним симптомом шизофренії. В останньому випадку він виникає в перші роки життя і називається раннім дитячим аутизмом (РДА). У статтi розглянуто, що найчастіше в корекційній роботі спеціалісти звертають увагу на формування академічних навичок дитини, що є, на нашу думку, хибним, оскільки основним порушенням при РАС є відсутність комунікативних навичок. Саме спілкування виступає основою соціалізації дитини. Навіть встановлення первинного контакту з аутичною дитиною є проблемним. | uk_UA |
dc.publisher | KNOWLEDGE • EDUCATION • LAW • MANAGEMENT NAUKA • OŚWIATA • PRAVO • ZARZĄDZANIE | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | DOI https://doi.org/10.51647/kelm.2022.5.6; | - |
dc.subject | корекція | uk_UA |
dc.subject | інновації | uk_UA |
dc.subject | формування комунікативних навичок | uk_UA |
dc.subject | мовленнєві порушення | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | розлади аутистичного спектру | uk_UA |
dc.title | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ | uk_UA |
dc.title.alternative | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
6.pdf | 378,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.