Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15344
Title: | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ |
Other Titles: | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ |
Authors: | Черніченко, Людмила Анатоліївна |
Keywords: | корекція інновації формування комунікативних навичок мовленнєві порушення діти дошкільного віку розлади аутистичного спектру |
Issue Date: | Nov-2022 |
Publisher: | KNOWLEDGE • EDUCATION • LAW • MANAGEMENT NAUKA • OŚWIATA • PRAVO • ZARZĄDZANIE |
Citation: | Черніченко, Л. Сучасні підходи до формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектру. KELM (Knowledge, Education, Law, Management), Lublin, № 5(49), 2022, С 35-40 |
Series/Report no.: | DOI https://doi.org/10.51647/kelm.2022.5.6; |
Abstract: | Анотація. Стаття присвячена проблемi вивчення сучасних підходів до формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектру. У статтi висвітлено, що останнім часом більше уваги почало приділятися проблемі вивчення і корекції різних психічних розладів у дітей. Однією з серйозних проблем в системі сучасної освіти є розлади аутистичного спектру (РАС). У зв'язку з цим необхiдно констатувати, що аутизм може виступати самостійною нозологічною одиницею або вторинним симптомом шизофренії. В останньому випадку він виникає в перші роки життя і називається раннім дитячим аутизмом (РДА). У статтi розглянуто, що найчастіше в корекційній роботі спеціалісти звертають увагу на формування академічних навичок дитини, що є, на нашу думку, хибним, оскільки основним порушенням при РАС є відсутність комунікативних навичок. Саме спілкування виступає основою соціалізації дитини. Навіть встановлення первинного контакту з аутичною дитиною є проблемним. |
Description: | chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://kelmczasopisma.com/ua/viewpdf/9193 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15344 |
ISSN: | 2353-8406 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.