Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15355
Title: ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЩОДО ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
Other Titles: ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЩОДО ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
Authors: Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Keywords: інноваційні технології
професійна підготовка
діти дошкільного віку
емоційний розвиток дітей
Issue Date: 2022
Publisher: Pablishing house HELVETICA
Citation: Трофаїла Н.Д. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЩОДО ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ. Viae Educationis: Studies of Education and Didactics • 2022, Vol. 1, No. 2 . р.120-124
Abstract: У статті висвітлена проблема підготовки майбутніх вихователів до застосування інноваційних техноло- гій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Розглядається необхідність використання іннова- ційних технологій у навчанні майбутніх вихователів, що підвищує рівень їх професійних якостей та про- фесійну компетенцію, щодо емоційного розвитку ді- тей дошкільного віку. Дається визначення поняття «інновація», «інноваційні педагогічні технології». Роз- крито важливість застосування інноваційних педа- гогічних технологій та проаналізовано можливості їх впровадження у навчальний процес вищих педа- гогічних закладів освіти, адже одним з найважливі- ших стратегічних завдань на сьогоднішньому етапі модернізації вищої освіти України є забезпечення якості підготовки спеціалістів на рівні міжнародних стандартів. Розкриваються основні методологічні вимоги, яким повинна відповідати педагогічна тех- нологія, а також аналізуються основні групи іннова- ційних педагогічних технологій.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15355
ISSN: 2956-2856
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
ve214.pdf874,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.