Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15355
Title: | ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЩОДО ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ |
Other Titles: | ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЩОДО ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ |
Authors: | Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
Keywords: | інноваційні технології професійна підготовка діти дошкільного віку емоційний розвиток дітей |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Pablishing house HELVETICA |
Citation: | Трофаїла Н.Д. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЩОДО ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ. Viae Educationis: Studies of Education and Didactics • 2022, Vol. 1, No. 2 . р.120-124 |
Abstract: | У статті висвітлена проблема підготовки майбутніх вихователів до застосування інноваційних техноло- гій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Розглядається необхідність використання іннова- ційних технологій у навчанні майбутніх вихователів, що підвищує рівень їх професійних якостей та про- фесійну компетенцію, щодо емоційного розвитку ді- тей дошкільного віку. Дається визначення поняття «інновація», «інноваційні педагогічні технології». Роз- крито важливість застосування інноваційних педа- гогічних технологій та проаналізовано можливості їх впровадження у навчальний процес вищих педа- гогічних закладів освіти, адже одним з найважливі- ших стратегічних завдань на сьогоднішньому етапі модернізації вищої освіти України є забезпечення якості підготовки спеціалістів на рівні міжнародних стандартів. Розкриваються основні методологічні вимоги, яким повинна відповідати педагогічна тех- нологія, а також аналізуються основні групи іннова- ційних педагогічних технологій. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15355 |
ISSN: | 2956-2856 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.