Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15389
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тітова, Любов Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-03T07:38:49Z | - |
dc.date.available | 2023-05-03T07:38:49Z | - |
dc.date.issued | 2023-03 | - |
dc.identifier.citation | Тітова Л. Соціологічні аспекти освітньої гейміфікації. Актуальні дослідження суспільних наук : матеріали ІХ Всеукр. наук. конф., м. Умань, 23 берез. 2023 р. Умань, 2023. С. 28–29 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15389 | - |
dc.publisher | Візаві | uk_UA |
dc.subject | Гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | Технологія гейміфікації | uk_UA |
dc.subject | Гра | uk_UA |
dc.subject | Соціологічні аспекти | uk_UA |
dc.title | СОЦІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСВІТНЬОЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Соціальні аспекти гейміфікації.pdf | 569,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.