Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15392
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тітова, Любов Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-03T07:39:39Z | - |
dc.date.available | 2023-05-03T07:39:39Z | - |
dc.date.issued | 2023-03 | - |
dc.identifier.citation | Тітова Л. Європейський досвід використання технології гейміфікації в освітній діяльності. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці : зб. матеріалів ХІV Всеукр. науково-практ. конф. для молодих уч. та здобувачів освіти, м. Умань, 16–17 берез. 2023 р. Умань, 2023. С. 97–98. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15392 | - |
dc.publisher | Умань (Електронне видання) | uk_UA |
dc.subject | Гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | Технологія гейміфікації | uk_UA |
dc.subject | Ігрова платформа | uk_UA |
dc.subject | Європейський досвід | uk_UA |
dc.title | ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Європейський досвід використання технології гейміфікації в освітній діяльності.pdf | 397,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.