Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15392
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТітова, Любов Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-05-03T07:39:39Z-
dc.date.available2023-05-03T07:39:39Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationТітова Л. Європейський досвід використання технології гейміфікації в освітній діяльності. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці : зб. матеріалів ХІV Всеукр. науково-практ. конф. для молодих уч. та здобувачів освіти, м. Умань, 16–17 берез. 2023 р. Умань, 2023. С. 97–98.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15392-
dc.publisherУмань (Електронне видання)uk_UA
dc.subjectГейміфікаціяuk_UA
dc.subjectТехнологія гейміфікаціїuk_UA
dc.subjectІгрова платформаuk_UA
dc.subjectЄвропейський досвідuk_UA
dc.titleЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.