Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15448
Назва: Проблеми та напрями підвищення фінансової інклюзії на страховому ринку України
Автори: Чвертко, Людмила Андріївна
Ключові слова: фінансова інклюзія
страховий ринок
страхування
страховий захист
інклюзивність страхування
проникнення страхування
цифрова грамотність
фінансова грамотність
персоніфікація страхових продуктів
Дата публікації: 2022
Видавництво: Криворізький національний університет
Бібліографічний опис: Чвертко Л. А. Проблеми та напрями підвищення фінансової інклюзії на страховому ринку України. Фінансово-економічні проблеми розвитку суб’єктів господарювання в період становлення інноваційної економіки: збірн. наук. прац. Всеукр. наук.-практ. конф., Ч. 1, 10 лист. 2022 р., Кривий Ріг : Криворізький національний університет, 2022. С. 405-410.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто необхідність інклюзивної спрямованості трансформації фінансового сектора України, яка має місце впродовж останніх років. Визначено, що потреба залучення широкого кола потенційних споживачів на ринок фінансових послуг та, відповідно, збільшення кількості користувачів фінансових продуктів, а також розширення асортименту придбаних продуктів окремим користувачем, визнана в усьому сучасному світі й стала обов’язковою умовою економічного зростання та соціального прогресу в Україні. Водночас питання доступності та розширення можливостей користування якісними сучасними фінансовими продуктами залишається особливо актуальним для учасників страхового ринку. Доведено, що попри певні позитивні зрушення, які демонструє страховий ринок України в останні роки, показники його розвитку не відповідають вимогам часу і свідчать про низький рівень інклюзивності. Виокремлено напрями, які сприятимуть широкому долученню потенційних споживачів до страхових послуг, зокрема, подальший розвиток партнерства держави та страхового бізнесу, забезпечення належного захисту прав споживачів страхових послуг, підвищення рівня фінансової обізнаності та цифрової грамотності населення, персоніфікацію страхових продуктів та розробку таких страхових продуктів, які дозволять забезпечити страхувальників та застрахованих адекватним захистом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15448
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
ЧверткоЧастина 1.pdf642,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.