Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15472
Назва: INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES
Інші назви: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Автори: Веремюк, Людмила Леонідівна
Авчіннікова, Галина Дмитрівна
Ключові слова: інноваційні технології
iнтерактивне навчання
метод проєктів
проблемне навчання
Дата публікації: 2022
Видавництво: Ужгород: Олді Плюс
Бібліографічний опис: Авчіннікова Г. Д., Веремюк Л. Л. Innovative technologies in teaching foreign languages. Закарпатські філологічні студії. Ужгород. Вип. 24. 2022. С. 123-128.
Серія/номер: УДК;81'243]:37:001.895
Короткий огляд (реферат): The article defines the relevance of researching foreign language teaching methods, in particular, innovative methods and technologies that adapt to the processes of globalization, digitalization, mobility, etc. The vision of the concept of "innovative technologies" is revealed by Ukrainian (O. Pometun, L. Pyrozhenko, O. Bigich, M. Voloshinova, O. Matsneva) and foreign (K. Davison, M. Brin) scientists. Various foreign language learning technologies are considered. It was found that the project method provides personal-oriented learning and is a way of developing creativity, cognitive activity, and independence; the method of cognitive games contributes to the creation of positive environment, assimilation of the material with the help of an emotionally saturated form of its reproduction. Analysis shows that the use of interactive forms and methods in the implementation of a personally oriented approach and teaching a foreign language make it possible to increase the amount of speaking practice in class, are interesting for students, help to learn the material and use it in further classes, perform didactic and various developmental functions. The authors of the article state that the teacher has the role of a mentor of independent educational, cognitive and creative activities of students. It is important to create such psychological and pedagogical conditions where a student can express himself as a subject of educational activity and take an active personal position. Also, after many methods and educational games are analysed, project method proved to be one of the most effective and popular. It was discovered that since the project is planned and implemented by the student independently or by a group of students, this method provides favorable conditions for the activation of their responsibility, the formation of partnership relations between the project executors and the teacher.
У статті визначено актуальність дослідження методів навчання іноземних мов, зокрема інноваційних методик і технологій, які адаптуються до процесів глобалізації, цифровізації, мобільності тощо. Бачення поняття «інноваційні технології» розкрито українськими (О. Пометун, Л. Пироженко, О. Бігич, М. Волошинова, О. Мацнєва) та зарубіжними (К. Девісон, М. Брін) вченими. Розглянуто різні технології навчання іноземної мови. З’ясовано, що метод проєктів забезпечує особистісно орієнтоване навчання та є способом розвитку творчості, пізнавальної активності, самостійності; метод пізнавальних ігор сприяє створенню позитивного середовища, засвоєнню матеріалу за допомогою емоційно насиченої форми його відтворення. Аналіз показує, що використання інтерактивних форм і методів у реалізації особистісно орієнтованого підходу та навчанні іноземної мови дає змогу збільшити обсяг мовленнєвої практики на заняттях, є цікавими для студентів, допомагає засвоїти матеріал і використовувати його надалі, виконує дидактичні та різноманітні розвиваючі функції. Автори статті стверджують, що викладачу належить роль організатора самостійної навчально-пізнавальної та творчої діяльності студентів. Важливо створити такі психолого-педагогічні умови, за яких здобувач освіти зможе проявити себе як суб’єкт навчальної діяльності та зайняти активну особисту позицію. Після аналізу різних методик та навчальних ігор метод проєктів виявився одним із найефективніших та найпопулярніших. Виявлено, що, оскільки проєкт планується та виконується самостійно студентом або групою студентів, то цей метод створює сприятливі умови для активізації відповідальності, формування партнерських стосунків між виконавцями проєкту та викладачем.
Опис: http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/24/part_1/24.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15472
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття ЗФС 2022.pdf348,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.