Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorФедоренко, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorРожкова, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorКлясен, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorГурська, Олена Костянтинівна-
dc.contributor.authorПротас, Оксана Любомирівна-
dc.date.accessioned2023-06-28T13:19:18Z-
dc.date.available2023-06-28T13:19:18Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.citationBiletska I., Fedorenko O., Rozhkova L., Kliasen N., Gurska O., Protas O. Pedagogical Communication As A Component Of Professional Literacy. International Journal of Computer Science and Network Security. 2022. Vol. 22. No. 5. P. 757–761.uk_UA
dc.identifier.issn1738-7906-
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.5.103-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15475-
dc.descriptionhttp://paper.ijcsns.org/07_book/202205/202205103.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено сутнісні характеристики здатності педагога до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Потенціал навчальної ситуації як засобу формування здатності майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Представлено модель процесу формування здатності майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності шляхом побудови системи навчальних ситуацій. Праці з філософії, психології та педагогіки, присвячені особистісній компетентності вчителя, міжособистісній взаємодії суб’єктів освітнього процесу, основним підходам до вивчення здатності вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності; визначені завдання, з’ясовано понятійний апарат і методологічні основи дослідження.uk_UA
dc.publisherDr. John M. Junuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectміжособистісна взаємодіяuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectнавчальна ситуаціяuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titlePedagogical Communication As A Component Of Professional Literacyuk_UA
dc.title.alternativeПедагогічна комунікація як компонент професійної грамотностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Mova_i_kultura_yak_osnovni_kategorii_lingvokulturologii.pdf5,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.