Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15475
Title: | Pedagogical Communication As A Component Of Professional Literacy |
Other Titles: | Педагогічна комунікація як компонент професійної грамотності |
Authors: | Білецька, Ірина Олександрівна Федоренко, Олена Іванівна Рожкова, Людмила Іванівна Клясен, Наталія Леонідівна Гурська, Олена Костянтинівна Протас, Оксана Любомирівна |
Keywords: | педагог міжособистісна взаємодія професійна діяльність навчальна ситуація модель компетентність освітній процес |
Issue Date: | May-2022 |
Publisher: | Dr. John M. Jun |
Citation: | Biletska I., Fedorenko O., Rozhkova L., Kliasen N., Gurska O., Protas O. Pedagogical Communication As A Component Of Professional Literacy. International Journal of Computer Science and Network Security. 2022. Vol. 22. No. 5. P. 757–761. |
Abstract: | У статті досліджено сутнісні характеристики здатності педагога до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Потенціал навчальної ситуації як засобу формування здатності майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Представлено модель процесу формування здатності майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності шляхом побудови системи навчальних ситуацій. Праці з філософії, психології та педагогіки, присвячені особистісній компетентності вчителя, міжособистісній взаємодії суб’єктів освітнього процесу, основним підходам до вивчення здатності вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності; визначені завдання, з’ясовано понятійний апарат і методологічні основи дослідження. |
Description: | http://paper.ijcsns.org/07_book/202205/202205103.pdf |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15475 |
ISSN: | 1738-7906 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Mova_i_kultura_yak_osnovni_kategorii_lingvokulturologii.pdf | 5,49 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.