Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15475
Title: Pedagogical Communication As A Component Of Professional Literacy
Other Titles: Педагогічна комунікація як компонент професійної грамотності
Authors: Білецька, Ірина Олександрівна
Федоренко, Олена Іванівна
Рожкова, Людмила Іванівна
Клясен, Наталія Леонідівна
Гурська, Олена Костянтинівна
Протас, Оксана Любомирівна
Keywords: педагог
міжособистісна взаємодія
професійна діяльність
навчальна ситуація
модель
компетентність
освітній процес
Issue Date: May-2022
Publisher: Dr. John M. Jun
Citation: Biletska I., Fedorenko O., Rozhkova L., Kliasen N., Gurska O., Protas O. Pedagogical Communication As A Component Of Professional Literacy. International Journal of Computer Science and Network Security. 2022. Vol. 22. No. 5. P. 757–761.
Abstract: У статті досліджено сутнісні характеристики здатності педагога до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Потенціал навчальної ситуації як засобу формування здатності майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Представлено модель процесу формування здатності майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності шляхом побудови системи навчальних ситуацій. Праці з філософії, психології та педагогіки, присвячені особистісній компетентності вчителя, міжособистісній взаємодії суб’єктів освітнього процесу, основним підходам до вивчення здатності вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності; визначені завдання, з’ясовано понятійний апарат і методологічні основи дослідження.
Description: http://paper.ijcsns.org/07_book/202205/202205103.pdf
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15475
ISSN: 1738-7906
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
Mova_i_kultura_yak_osnovni_kategorii_lingvokulturologii.pdf5,49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.