Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15494
Назва: Стратегічний маркетинг на підприємствах сфери послуг
Автори: Корнєєва, Ольга Олегівна
Ключові слова: стратегічний маркетинг
управління
сфера послуг
пандемія Covid-19
повномаштабне вторгнення
бізнес
стратегії
споживачі
Дата публікації: 11-тра-2023
Видавництво: Візаві
Бібліографічний опис: Корнєєва О. Стратегічний маркетинг на підприємствах сфери послуг. Наука. Освіта. Молодь : матеріали XVІ Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців (Умань, 11 травня 2023 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; за ред. О. І. Безлюдного ; [редкол.: О. Д. Балдинюк, О. В. Браславська, Т. В. Григоренко та ін.]. Умань : Візаві, 2023. С. 159-161.
Короткий огляд (реферат): Традиційні маркетингові принципи побудови роботи підприємства втратили свою актуальність. Впродовж останніх років, під впливом пандемії Covid-19, повномаштабного вторгнення російської федерації на територію України та змін в економічному становищі держави, функціонування бізнесу зазнало кардинальних змін. Сфера надання послуг втратила велику частину клієнтів, через переконання споживачів в недоцільності споживання їх послуг (туризм, індустрія розваг, послуги оренди, будівельні, освітні послуги, тощо). Головна мета ведення бізнесу, на дану мить – втриматися на ринку пристосувавшись до змін. В наявному середовищі важко сформувати чітку стратегію на довготривалий період для досягнення цілей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15494
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Корнєєва О..pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.