Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15556
Назва: Актуальні питання інклюзивної освіти: основні вектори
Автори: Комар, Ольга Анатоліївна
Пісняк, Валентина Степанівна
Ключові слова: інклюзія
інклюзивна освіта
перспективи організації освіти
здобувачі освіти
обмежені можливості
Дата публікації: 16-бер-2023
Видавництво: Львів: ЗВО "Львівський університет бізнесу та права"
Бібліографічний опис: Комар О. А., Пісняк В. С. Актуальні питання інклюзивної освіти: основні вектори. Академічні візії. 2023 Вип. 17. URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/248
Серія/номер: УДК;378:56/78/5678
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено огляд ключових векторів розвитку та функціонування інклюзивної освіти в Україні та за кордоном. Наукова новизна дослідження полягає у вивченні та аналізі сучасних оригінальних наукових джерел, присвячених проблематиці дослідження, на основі яких зроблено спробу виявити актуальні тенденції та перспективи розвитку системи інклюзивної вищої освіти за кордоном. Теоретична значущість дослідження полягає в узагальненні теоретичних аспектів розглянутої проблеми та визначенні подальшого вектора досліджень.Вивчення сучасного стану інклюзії у системі освіти за кордоном, безсумнівно,представляє теоретичний інтерес для дослідників даної проблематики. Практична значущість дослідження полягає у можливості використання його результатів як можливих напрямів для подальших досліджень у контексті реалізації інклюзивної освіти; ознайомлення, вивчення та використання дослідниками та викладачами поданої в роботі інформації; використання окремих елементів виявленого позитивного досвіду у вітчизняній практиці. Конкретизовано умови зниження ризиків розвитку спеціальної освіти та дискредитації інклюзивного навчання. Узагальнено, що інклюзія стала стратегічним питанням для багатьох закладів освіти, впливаючи на освітній процес загалом, дослідницьку та інституційну культуру. Стратегії забезпечення рівності та інклюзії різняться, але об'єднує заклади освіти те, що вони роблять активні дії в подальшому пошуку та вдосконаленні ефективних технологій інклюзивної освіти. Виявлено актуальні тенденції подальшого розвитку інклюзивної освіти за кордоном.
Опис: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/248/212
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15556
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Комар+О..pdf256,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.