Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15562
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ РЕГІОНУ
Інші назви: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ РЕГІОНУ
Автори: Поворознюк, Інна Миколаївна
Ключові слова: туризм
туріндустрія
регіональний туризм
туристичний продукт
Дата публікації: 2020
Видавництво: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Поворознюк І. М. Особливості формування туристичного продукту регіону. Сталий економічний розвиток: актуальні проблеми та механізми забезпечення : матеріали Міжнар. наук-практ. конф., 9 квіт. 2020 р., м. Умань / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [за ред. О. Г. Чирви]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. С. 265-269
Короткий огляд (реферат): Обґрунтована модель формування туристичного продукту регіону, яка вимагає визначення відносних показників (коефіцієнтів) розвитку туризму в кожному районі і в цілому по регіону.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15562
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Поворознюк 1.pdf412,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.