Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15563
Title: КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Other Titles: КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Authors: Поворознюк, Інна Миколаївна
Keywords: контент-маркетинг, ,
споживачі
послуга,
бренд
Issue Date: May-2022
Publisher: Київ: НУБіП України
Citation: Поворознюк І.М. Контент-маркетинг в індустрії гостинності. Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти: збірник тез доповідей І-ої міжнародної науково-практичної конференції (17-18 травня 2022 р.). Київ: НУБіП України. 2022. С.254-256
Abstract: Ефективність контент – маркетингу у перспективі буде одним із найбільш затребуваних напрямків у маркетингу. Пояснюється це як економічними причинами так і потенційною результативністю цього виду діяльності. В
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15563
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
тези Поворознюк НУБіП України.pdf595,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.