Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15565
Назва: Управління якістю послуг на підприємствах індустрії гостинності під час кризи.
Інші назви: Управління якістю послуг на підприємствах індустрії гостинності під час кризи.
Автори: Поворознюк, Інна Миколаївна
Ключові слова: якість обслуговування
управління якістю послуги
індустрія гостинності,
криза
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Повoрознюк І. М. Управління якістю послуг на підприємствах індустрії гостинності під час кризи. Економіка та суспільство. Випуск № 42. 2022
Серія/номер: ;42
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються напрямки управління якістю послуг підприємств індустрії гостинності під час криз. Визначено, що система управління якістю послуг пов’язана з потребую адаптації виробничої діяльності до комплексу зовнішніх та внутрішніх факторів, які впливають на фінансові-економічні показники підприємства. Описані особливості системи управління підприємств індустрії гостинності, які направлені на забезпечення стійкого росту із врахуванням споживчих очікувань. Доведено, що окрім зовнішніх чинників, криза готельного та ресторанного бізнесу часто спровокована слабкою системою управління, неадекватними взаємовідносинами зі споживачами та управлінням доходами. Несприятлива економічна кон'юнктура змушує керівників готельних та ресторанних підприємств переглянути стратегію розвитку, а саме, оптимізувати свою діяльність за рахунок скорочення витрат і застосування маркетингових інструментів.
Опис: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1656/1593
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15565
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
стаття моя ПДФ.pdf156,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.