Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15569
Назва: | Особливості впливу антропоцентричного світогляду на розвиток сучасної системи освіти |
Автори: | Бойко, Яків Анатолійович |
Ключові слова: | збереження природи антропоцентричний світогляд система освіти захист навколишнього середовища вивчення природи екоцентризм |
Дата публікації: | жов-2022 |
Видавництво: | Візаві |
Бібліографічний опис: | Бойко Я. Особливості впливу антропоцентричного світогляду на розвиток сучасної системи освіти. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції 20 жовтня, Умань: ВПЦ «Візаві», 2022. С. 30–32. |
Серія/номер: | УДК;37:001.895(477+100)(06) |
Короткий огляд (реферат): | Починаючи з 90-х років ХІХ століття, всі намагання людини були спрямовані на вивчення природи (nature study) і її збереження (conservation), що сприяло розвитку антропоцентричного світобачення стосовно людини і середовища. Навіть сьогодні багато освітніх програм продовжують це робити. Наприклад, на початку XX століття, незважаючи на те, що вивчення природи сформувало нові погляди дитини на навколишній світ, на освіту і природничі науки, вона не включала в себе всебічної екологічної тематики чи дискусійних питань і не наголошувала на розумінні наукових принципів для розуміння місця людини в природі. Людство і його вплив на природні ресурси, а також тендітна структура екосистеми були по-своєму виключені з світогляду зі збереження природи 1900-х років. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15569 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Збірник конференції Умань 20 жовтня 2022.pdf | 628,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.