Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15575
Назва: | ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ШТАТІ НЬЮ-ДЖЕРСІ |
Інші назви: | ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ШТАТІ НЬЮ-ДЖЕРСІ |
Автори: | Шумаєва, Світлана Петрівна |
Ключові слова: | особливі освітні потреби інклюзивне середовище інклюзія дитина з особливими освітніми потребами інклюзивна освіта учителі іноземних мов державні стандарти загальна програма підготовки |
Дата публікації: | тра-2022 |
Видавництво: | Збірник наукових праць Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи |
Бібліографічний опис: | Шумаєва С.П. Підготовка вчителів іноземних мов до роботи з дітьми з особливим освітніми потребами у штаті Нью-Джерсі. Збірник наукових праць УДПУ імені Павла Тичини "Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи". 2022. № 1(7). С. 122-130. |
Серія/номер: | УДК 378.018.8:373.5.011.3-051:81.243; |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано дві університетські програми підготовки майбутніх учителів штату Нью-Джерсі. Підготовка студентів за загальною програмою 101 засвідчила гірший результат на противагу програмі подвійного диплома, яка надає ґрунтовну підготовку майбутніх учителів іноземних мов для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Збільшення кількості тем у навчальній програмі не вирішує проблему належної підготовки майбутніх учителів. Найвищий показник сформованості навичок роботи вчителі іноземних мов відчули лише під час спільної роботи з учителями-наставниками. |
Опис: | URL:http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/261217 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15575 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
261217-Текст статті-601279-1-10-20220711 (4).pdf | 536,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.