Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15590
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-10-31T09:09:05Z-
dc.date.available2023-10-31T09:09:05Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.citationКомар О.С. Класифікація сучасних підходів до навчання англійської мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2022 №1(25). С.82 – 88.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15590-
dc.description.abstractУ статті здійснено огляд сучасних підходів до навчання англійської мови як іноземної та представлено різні класифікації методів навчання з точки зору історичного розвитку дидактики. Результати, отримані під час спостереження і тестування, показують, що успішність опанування іноземної мови визначається не лише когнітивними процесами, пов’язаними з роботою мозку, а й особистісними та соціальними факторами, які впливають на ефективність вивчення іноземної мови та значно підвищують мотивацію до її вивчення.uk_UA
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk_UA
dc.relation.ispartofseries;УДК 37.016:811.111]:37.091.3'06 DOI:-
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомунікативний підхідuk_UA
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UA
dc.subjectінтегрований підхідuk_UA
dc.subjectлінгвістична компетентністьuk_UA
dc.subjectіншомовна компетентністьuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.titleКласифікація сучасних підходів до навчання англійської мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.