Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15590
Title: Класифікація сучасних підходів до навчання англійської мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя.
Authors: Комар, Ольга Сергіївна
Keywords: компетентнісний підхід
комунікативний підхід
індивідуальний підхід
інтегрований підхід
лінгвістична компетентність
іншомовна компетентність
методи навчання
англійська мова
Issue Date: May-2022
Publisher: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Citation: Комар О.С. Класифікація сучасних підходів до навчання англійської мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2022 №1(25). С.82 – 88.
Series/Report no.: ;УДК 37.016:811.111]:37.091.3'06 DOI:
Abstract: У статті здійснено огляд сучасних підходів до навчання англійської мови як іноземної та представлено різні класифікації методів навчання з точки зору історичного розвитку дидактики. Результати, отримані під час спостереження і тестування, показують, що успішність опанування іноземної мови визначається не лише когнітивними процесами, пов’язаними з роботою мозку, а й особистісними та соціальними факторами, які впливають на ефективність вивчення іноземної мови та значно підвищують мотивацію до її вивчення.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15590
Appears in Collections:Факультет іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.