Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15590
Title: | Класифікація сучасних підходів до навчання англійської мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. |
Authors: | Комар, Ольга Сергіївна |
Keywords: | компетентнісний підхід комунікативний підхід індивідуальний підхід інтегрований підхід лінгвістична компетентність іншомовна компетентність методи навчання англійська мова |
Issue Date: | May-2022 |
Publisher: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Citation: | Комар О.С. Класифікація сучасних підходів до навчання англійської мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2022 №1(25). С.82 – 88. |
Series/Report no.: | ;УДК 37.016:811.111]:37.091.3'06 DOI: |
Abstract: | У статті здійснено огляд сучасних підходів до навчання англійської мови як іноземної та представлено різні класифікації методів навчання з точки зору історичного розвитку дидактики. Результати, отримані під час спостереження і тестування, показують, що успішність опанування іноземної мови визначається не лише когнітивними процесами, пов’язаними з роботою мозку, а й особистісними та соціальними факторами, які впливають на ефективність вивчення іноземної мови та значно підвищують мотивацію до її вивчення. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15590 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Klasyfikatsiia suchasnykh pidkhodiv do navchannia anhliiskoi movy. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia..pdf | 685,71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.