Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15609
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвиридюк, Віталій Вікторович-
dc.contributor.authorСвиридюк, Ольга Володиирівна-
dc.date.accessioned2023-11-08T06:50:53Z-
dc.date.available2023-11-08T06:50:53Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citationСвиридюк В., Свиридюк О. Електронний підручник як засіб формування предметної компетентності майбутніх фахівців. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2022. Вип 55, том 3. С. 192–200. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/55-3-30uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15609-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.24919/2308-4863/55-3-30uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлені результати апробації створеного електронного підручника, як засобу формування професійної компетентності фахівців. Стверджується, що електронний підручник – це електронне навчальне видання із систематизованим викладенням навчального матеріалу, що відповідає освітній програмі, містить цифрові об’єкти різних форматів та забезпечує інтерактивну взаємодію. Охарактеризовано переваги електронних підручників, особливості розроблення та використання електронного підручника «Електротехніка» для закладів професійної (професійно‑технічної) освіти, його можливості у набутті базових компетентностей майбутнього кваліфікованого робітника. Обґрунтовано доцільність використання електронного підручника для формування предметної компетентності майбутніх спеціалістів електротехнічного напряму професійної підготовки. Доведено, що авторський електронний підручник є дієвим засобом інтегрованої освіти, який забезпечує оволодіння учнями системою теоретичних знань, практичних умінь і навичок, формування позитивної мотивації до навчання, є доступною формою набуття професійної компетентності. Представлено структуру електронного підручника «Електротехніка», його переваги та методику застосування у закладах професійної освіти з метою набуття майбутніми фахівцями предметних компетентностей. Наголошено, що впровадження розробленого авторського електронного підручника «Електротехніка» дає підстави констатувати, що матеріал та завдання, які пропонуються в підручнику, дозволяють учням успішно розв’язати завдання, що мотивує їх до вивчення наступних тем з виконанням передбачуваних завдань. Зазначено, що електронний підручник можуть використовувати учні, викладачі та майстри закладів професійної (професійно‑технічної) освіти з професій 7243 «Радіомеханік з обслуговування та ремонту радіотелевізійної апаратури», «Радіомонтер приймальних телевізійних антен», 7242 «Монтажник радіоелектронної апаратури та приладів», 7219 «Зварник», 7241 «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», 7212 «Електрогазозварник», та багато ін. Підкреслено, що електронний підручник «Електротехніка», дозволить навіть не зареєстрованим користувачам отримати можливість доступу до вивчення предмету, проходження тестів, кросвордів, контрольних та лабораторних робіт.uk_UA
dc.publisherАктуальнi питання гуманiтарних наукuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectелектронний підручникuk_UA
dc.subjectінтегрована освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectінформаційно-освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectцифрове навчанняuk_UA
dc.subjectпредметна компетентність.uk_UA
dc.titleЕлектронний підручник як засіб формування предметної компетентності майбутніх фахівців.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
724-Article Text-2768-1-10-20220112.pdf804,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.