Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15609
Title: Електронний підручник як засіб формування предметної компетентності майбутніх фахівців.
Authors: Свиридюк, Віталій Вікторович
Свиридюк, Ольга Володиирівна
Keywords: інформаційні технології
електронний підручник
інтегрована освіта
професійна освіта
інформаційно-освітнє середовище
цифрове навчання
предметна компетентність.
Issue Date: Nov-2022
Publisher: Актуальнi питання гуманiтарних наук
Citation: Свиридюк В., Свиридюк О. Електронний підручник як засіб формування предметної компетентності майбутніх фахівців. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2022. Вип 55, том 3. С. 192–200. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/55-3-30
Abstract: У статті представлені результати апробації створеного електронного підручника, як засобу формування професійної компетентності фахівців. Стверджується, що електронний підручник – це електронне навчальне видання із систематизованим викладенням навчального матеріалу, що відповідає освітній програмі, містить цифрові об’єкти різних форматів та забезпечує інтерактивну взаємодію. Охарактеризовано переваги електронних підручників, особливості розроблення та використання електронного підручника «Електротехніка» для закладів професійної (професійно‑технічної) освіти, його можливості у набутті базових компетентностей майбутнього кваліфікованого робітника. Обґрунтовано доцільність використання електронного підручника для формування предметної компетентності майбутніх спеціалістів електротехнічного напряму професійної підготовки. Доведено, що авторський електронний підручник є дієвим засобом інтегрованої освіти, який забезпечує оволодіння учнями системою теоретичних знань, практичних умінь і навичок, формування позитивної мотивації до навчання, є доступною формою набуття професійної компетентності. Представлено структуру електронного підручника «Електротехніка», його переваги та методику застосування у закладах професійної освіти з метою набуття майбутніми фахівцями предметних компетентностей. Наголошено, що впровадження розробленого авторського електронного підручника «Електротехніка» дає підстави констатувати, що матеріал та завдання, які пропонуються в підручнику, дозволяють учням успішно розв’язати завдання, що мотивує їх до вивчення наступних тем з виконанням передбачуваних завдань. Зазначено, що електронний підручник можуть використовувати учні, викладачі та майстри закладів професійної (професійно‑технічної) освіти з професій 7243 «Радіомеханік з обслуговування та ремонту радіотелевізійної апаратури», «Радіомонтер приймальних телевізійних антен», 7242 «Монтажник радіоелектронної апаратури та приладів», 7219 «Зварник», 7241 «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», 7212 «Електрогазозварник», та багато ін. Підкреслено, що електронний підручник «Електротехніка», дозволить навіть не зареєстрованим користувачам отримати можливість доступу до вивчення предмету, проходження тестів, кросвордів, контрольних та лабораторних робіт.
Description: https://doi.org/10.24919/2308-4863/55-3-30
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15609
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
724-Article Text-2768-1-10-20220112.pdf804,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.