Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15613
Title: | Підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземних мов у контексті акмеології |
Authors: | Білецька, Ірина Олександрівна |
Keywords: | акмеологія професійна підготовка майбутні учителі іноземних мов іноземні мови (англійська, німецька) зміст освітньої програми якість освіти заклади вищої освіти професійний розвиток |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Наукові перспективи |
Citation: | Білецька І. О. Підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземних мов у контексті акмеології. Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») : журнал. 2022. № 11(13). С. 268–276. |
Series/Report no.: | УДК 378.018.8:373.5.011.3-051:81'243]:37.013.75]:378.014.6; |
Abstract: | У статті проаналізовано вплив акмеологічного підходу на якість підготовки майбутніх учителів іноземних мов у педагогічних закладах вищої освіти, зокрема англійської та німецької. Здійснено огляд наукових розвідок із питань підготовки майбутніх учителів іноземних мов, якості їхньої освіти та поняття акмеології як у загальному сенсі, так і у вузькому значенні, яке співвідноситься з педагогічної освітою. У статті проаналізовано зміст професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов на рівні не лише змісту освітніх компонентів, дотримання стандартів якості освіти, методів та підходів навчання, але й професійної придатності здобувача вищої освіти відповідної спеціальності. |
Description: | https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-11(13)-268-276 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15613 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Pidvyshchennya_yakosti_pidgotovky_maibutnirh_uchyteliv_inozemnyh_mov_u_konteksti_akmeologii.pdf | 5,64 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.