Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15675
Назва: | Економічне виховання учнів початкових класів в умовах сьогодення |
Автори: | Чучаліна, Юлія Миколаївна |
Ключові слова: | економічна культура економічна освіта економічна грамотність початкова школа учні початкових класів |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Одеса : Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Чучаліна Ю. М. Економічне виховання учнів початкових класів в умовах сьогодення. Інноваційна педагогіка. 2023. № 55. т. 3. С. 55–61. |
Серія/номер: | УДК;373.3.017:33(045) |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано специфіку економічного виховання учнів початкових класів з урахуванням нинішньої ситуації в країні. Соціальні катастрофи, яких зазнали і зазнають Україна і світ в останнє десятиліття, перевели освітній процес на дистанційну форму, яка не може повною мірою охопити всі аспекти навчання та виховання особи, особливо коли йдеться про учнів початкових класів. Задекларована в Державному стандарті початкової освіти компетентнісна парадигма передбачає і формування такої економічної компетентності, як підприємливість та фінансова грамотність. Акцентовано, що економічне виховання як педагогічний процес, який формує економічні якості та риси особистості, в умовах дистанційного навчання вимагає докорінного переформатування, оскільки нині ціннісні орієнтації економічного виховання є ключовими для теоретичної основи соціокультурного розвитку молоді. Соціально-економічна ситуація в країні вимагає від особи серйозної ерудованості, володіння мінімальними економічними знаннями та поняттями. Вирішення цієї проблеми пов’язане з необхідністю формування в учнів, починаючи з початкової ланки, нового типу поведінки в економічній системі, що базується на особистій відповідальності за свій успіх. Апробована система передбачала включення у зміст завдань виховання морально-етичних компонентів регулювання відносин особистості та суспільства, а також виховання відповідальності за прийняття рішень в економічному просторі. Зусилля щодо вдосконалення освітнього процесу мають бути спрямовані на те, щоб учнів початкових класів навчати і формувати економічну компетентність відповідно до економічної реальності. Авторка акцентує на необхідності пов’язати освітній простір школи з реаліями сучасності, модернізувати організацію освітнього процесу, формуючи особистість, підготовлену до ефективного вирішення економічної проблеми відповідно до вікових особливостей. |
Опис: | https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/55.3.12 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15675 |
ISSN: | 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online) |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
12.pdf | 193,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.