Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15682
Title: Сучасні тенденції підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти до професійної діяльності: теоретичний аспект
Authors: Скрипник, Неля Іванівна
Гаврилюк, Світлана Миколаївна
Попиченко, Світлана Сергіївна
Мельникова, Ольга Миколаївна
Кушнір, Валентина Миколаївна
Keywords: підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти до професійної діяльності, Психолого-педагогічні аспекти формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців дошкільної освіти, підготовка майбутніх вихователів до превентивної педагогічної роботи в закладах дошкільної освіти, актуалізація мотивації на педагогічну самореалізацію майбутніх організаторів дошкільної освіти, педагогічні технології в професійній підготовці магістрів дошкільної освіти
Issue Date: 25-Apr-2023
Publisher: ВПЦ «Візаві»
Citation: Сучасні тенденції підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти до професійної діяльності: теоретичний аспект: кол. моногр. / [С. М. Гаврилюк, О. М. Мельникова, В. М. Кушнір [та ін.]. МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, каф. дошкільної освіти. Умань : Візаві, 2023. 230 с.
Series/Report no.: УДК 378.018.8:373.2.011.3-051(02);
Abstract: Колективна монографія представляє науково-теоретичну складову підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти до професійної діяльності. У монографії міститься шість логічно пов’язаних параграфів, спрямованих на пошук нових ефективних шляхів організації освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти, формування сучасного фахівця дошкільної освіти, здатного до творчої професійної самореалізації, самовдосконалення та саморозвитку. Рекомендовано викладачам та здобувачам вищої освіти, вихователям та організаторам дошкільної освіти.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15682
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Монографія 2023.pdf1,43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.