Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15685
Назва: Туризм у кризу та воєнний час: стратегії, тренди на прикладі Уманської територіальної громади.
Інші назви: Туризм у кризу та воєнний час: стратегії, тренди на прикладі Уманської територіальної громади.
Автори: Слатвінська, Леся Анатоліївна
Букатинська, Анастасія Петрівна
Бричук, Юлія Володимирівна
Ключові слова: туризм у громадах, підприємницькі ініціативи, ветерани війни
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: КНЕУ
Бібліографічний опис: Слатвінська Л.А., Букатинська А. П., Бричук Ю. В. Туризм у кризу та воєнний час: стратегії, тренди на прикладі Уманської територіальної громади. Туризм в Україні: виклики та відновлення : зб. матеріалів Міжнародного туристичного форуму (21-22 березня 2023 року). Київ. КНЕУ, 2023. С.174-177.
Серія/номер: УДК 338.48(477)(06);
Короткий огляд (реферат): У праці проаналізовано сучасні передумови, що впливають на формування концепції розвитку індустрії туризму у територіальних громадах. Охарактеризовано основні передумови формування регіональної політики розвитку індустрії туризму з урахуванням очікувань потен-ційних стейкхолдерів туристичного ринку у післявоєнне відновлення індустрії за участі ветера-нів війни та реалізації їх підприємницьких ініціатив. Встановлено, що є ряд законодавчих перешкод і передумов, ініціатив і дій громади для забезпе-чення реалізації стратегій та програм розвитку туризму в регіоні. Передбачено, що підприємни-цька активність, зайнятість власною справою сприятиме реінтеграції та реабілітації ветеранів війни, що дасть можливість продемонструвати ефекти туристичної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15685
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.