Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15759
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарбар, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorСкрипник, Неля Іванівна-
dc.date.accessioned2023-11-28T08:23:29Z-
dc.date.available2023-11-28T08:23:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСкрипник Н.І., Гарбар С.В. Психолого-педагогічні аспекти активізації образотворчої діяльності дошкільників засобами мультимедіа. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Психологія»): журнал № 9(23) 2023. С. 113-127. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-9(23)uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15759-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-9(23)uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз психолого-педагогічних аспектів проблемиорганізації та активізації образотворчої діяльності дітей в закладах дошкільної освіти з використанням мультимедійних засобів навчання, здійснено аналіз досліджень із цієї проблематики. Уточнено сутність і зміст базових понять дослідження, зокрема:«творчі здібності», «образотворча діяльність», «мультимедіа» та «мультимедійні засоби». Доведено, що образотворча діяльність дошкільнят містить в собі великі потенційні можливості всебічного розвитку дитини. Адже, саме образотворче мистецтво дає змогу дитині не лише реалізовувати свої творчі задатки та здібності, а й комплексно впливає на формування творчої, розвиненої особистості дошкільника, створюючи тим самим підґрунтя для подальшого її становлення і формування як успішної, всебічно розвиненої особистості.Акцентовано увагу на важливості впровадження в освітній простір закладу дошкільної освіти мультимедійних засобів, відзначається особливий вплив їх на творчий розвиток дітей старшого дошкільного віку в різних видах образотворчої діяльності. Методи дослідження: теоретичні(аналіз літератури з проблем дослідження), емпіричні (педагогічні спостереження). Виокремлено мультимедіа додатки для активізації дітей на занятті образотворчою діяльністю, зокрема: відео-заняття, мультимедіа-презентації, мультимедійні Internet-ресурси, електронний навчально-наочний посібник тощо. Встановлено, що використання мультимедійних засобів робить процес образотворчої діяльності більш ефективним і результативним.uk_UA
dc.publisherНаукові інновації та передові технологіїuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.2.015.3:[373.2.016:74]:004.032.6(045);-
dc.subjectПсихолого-педагогічні аспектиuk_UA
dc.subjectобразотворча діяльністьuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectмультимедіаuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні аспекти активізації образотворчої діяльності дошкільників засобами мультимедіаuk_UA
dc.title.alternativeПсихолого-педагогічні аспекти активізації образотворчої діяльності дошкільників засобами мультимедіаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
псих.пед.аспекти.pdf382,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.