Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15759
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гарбар, Світлана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Скрипник, Неля Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-28T08:23:29Z | - |
dc.date.available | 2023-11-28T08:23:29Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Скрипник Н.І., Гарбар С.В. Психолого-педагогічні аспекти активізації образотворчої діяльності дошкільників засобами мультимедіа. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Психологія»): журнал № 9(23) 2023. С. 113-127. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-9(23) | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15759 | - |
dc.description | https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-9(23) | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз психолого-педагогічних аспектів проблемиорганізації та активізації образотворчої діяльності дітей в закладах дошкільної освіти з використанням мультимедійних засобів навчання, здійснено аналіз досліджень із цієї проблематики. Уточнено сутність і зміст базових понять дослідження, зокрема:«творчі здібності», «образотворча діяльність», «мультимедіа» та «мультимедійні засоби». Доведено, що образотворча діяльність дошкільнят містить в собі великі потенційні можливості всебічного розвитку дитини. Адже, саме образотворче мистецтво дає змогу дитині не лише реалізовувати свої творчі задатки та здібності, а й комплексно впливає на формування творчої, розвиненої особистості дошкільника, створюючи тим самим підґрунтя для подальшого її становлення і формування як успішної, всебічно розвиненої особистості.Акцентовано увагу на важливості впровадження в освітній простір закладу дошкільної освіти мультимедійних засобів, відзначається особливий вплив їх на творчий розвиток дітей старшого дошкільного віку в різних видах образотворчої діяльності. Методи дослідження: теоретичні(аналіз літератури з проблем дослідження), емпіричні (педагогічні спостереження). Виокремлено мультимедіа додатки для активізації дітей на занятті образотворчою діяльністю, зокрема: відео-заняття, мультимедіа-презентації, мультимедійні Internet-ресурси, електронний навчально-наочний посібник тощо. Встановлено, що використання мультимедійних засобів робить процес образотворчої діяльності більш ефективним і результативним. | uk_UA |
dc.publisher | Наукові інновації та передові технології | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 373.2.015.3:[373.2.016:74]:004.032.6(045); | - |
dc.subject | Психолого-педагогічні аспекти | uk_UA |
dc.subject | образотворча діяльність | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | мультимедіа | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні аспекти активізації образотворчої діяльності дошкільників засобами мультимедіа | uk_UA |
dc.title.alternative | Психолого-педагогічні аспекти активізації образотворчої діяльності дошкільників засобами мультимедіа | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
псих.пед.аспекти.pdf | 382,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.