Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15759
Title: | Психолого-педагогічні аспекти активізації образотворчої діяльності дошкільників засобами мультимедіа |
Other Titles: | Психолого-педагогічні аспекти активізації образотворчої діяльності дошкільників засобами мультимедіа |
Authors: | Гарбар, Світлана Володимирівна Скрипник, Неля Іванівна |
Keywords: | Психолого-педагогічні аспекти образотворча діяльність діти дошкільного віку мультимедіа |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Наукові інновації та передові технології |
Citation: | Скрипник Н.І., Гарбар С.В. Психолого-педагогічні аспекти активізації образотворчої діяльності дошкільників засобами мультимедіа. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Психологія»): журнал № 9(23) 2023. С. 113-127. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-9(23) |
Series/Report no.: | УДК 373.2.015.3:[373.2.016:74]:004.032.6(045); |
Abstract: | У статті здійснено аналіз психолого-педагогічних аспектів проблемиорганізації та активізації образотворчої діяльності дітей в закладах дошкільної освіти з використанням мультимедійних засобів навчання, здійснено аналіз досліджень із цієї проблематики. Уточнено сутність і зміст базових понять дослідження, зокрема:«творчі здібності», «образотворча діяльність», «мультимедіа» та «мультимедійні засоби». Доведено, що образотворча діяльність дошкільнят містить в собі великі потенційні можливості всебічного розвитку дитини. Адже, саме образотворче мистецтво дає змогу дитині не лише реалізовувати свої творчі задатки та здібності, а й комплексно впливає на формування творчої, розвиненої особистості дошкільника, створюючи тим самим підґрунтя для подальшого її становлення і формування як успішної, всебічно розвиненої особистості.Акцентовано увагу на важливості впровадження в освітній простір закладу дошкільної освіти мультимедійних засобів, відзначається особливий вплив їх на творчий розвиток дітей старшого дошкільного віку в різних видах образотворчої діяльності. Методи дослідження: теоретичні(аналіз літератури з проблем дослідження), емпіричні (педагогічні спостереження). Виокремлено мультимедіа додатки для активізації дітей на занятті образотворчою діяльністю, зокрема: відео-заняття, мультимедіа-презентації, мультимедійні Internet-ресурси, електронний навчально-наочний посібник тощо. Встановлено, що використання мультимедійних засобів робить процес образотворчої діяльності більш ефективним і результативним. |
Description: | https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-9(23) |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15759 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
псих.пед.аспекти.pdf | 382,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.