Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15763
Назва: | READINESS OF THE FUTURE TEACHER FOR INNOVATIVE ACTIVITIES |
Інші назви: | ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНІСТІ |
Автори: | Крамська, Зоя Михайлівна |
Ключові слова: | інноваційна діяльність готовність майбутнього вчителя до інноваційної діяльності творча та авторська готовність до інноваційної діяльності інноваційна позиція майбутнього вчителя, ситуативна |
Дата публікації: | 30-кві-2023 |
Видавництво: | Modern engineering and innovative technologies |
Бібліографічний опис: | Крамська З. М., Попиченко, С. С. (2023). READINESS OF THE FUTURE TEACHER FOR INNOVATIVE ACTIVITIES. Modern Engineering and Innovative Technologies, 2023. 3(26-03), Pp. 208–213 |
Серія/номер: | УДК;378.091.2 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано сутність та зміст готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності у вищій педагогічній школі. Представлено сучасні вимоги до професійної підготовки майбутніх учителів у контексті готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності. Визначена та охарактеризована готовність майбутнього вчителя до інноваційної діяльності; динаміка інноваційного освітнього процесу. Виокремлено власні рекомендації щодо розвитку інноваційної поведінки майбутнього вчителя. |
Опис: | https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-26-03-087 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15763 |
ISSN: | 2567-5273 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Стаття Попиченко С.С. Крамська З.М..pdf | 521,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.