Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15774
Назва: ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ТЕМИ «РОЗРІЗИ ТА ПЕРЕРІЗИ»
Автори: Гедзик, Андрій Миколайович
Сусла, Наталія Миколаївна
Ключові слова: графічна підготовка майбутніх педагогів професійного навчання
розрізи
січна площина
перерізи
Дата публікації: лют-2023
Видавництво: Видавнича група "Наукові перспективи"
Бібліографічний опис: Гедзик А. М., Сусла Н. М. ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ТЕМИ «РОЗРІЗИ ТА ПЕРЕРІЗИ». Наука і техніка сьогодні. 2023. Випуск № 2 (16). С. 198–208
Короткий огляд (реферат): У статті представлено аналіз алгоритму формування графічних понять, які належать до теми «Розрізи та перерізи» курсу «Графічний практикум» у процесі графічної підготовки майбутніх фахівців, що навчаються за спеціальністю 015 Професійна освіта. Згадана тема є однією із ключових для оволодіння основами графічної грамоти. Окрім того названі поняття є важливими для виконання графічних документів у середовищі системи автоматизованого проєктування. Проведене дослідження доводить що формування графічних понять, які пов’язані з вивченням теми про розрізи та перерізи у майбутніх фахівців буде значно ефективнішим, якщо навчання буде проводитися з використанням спеціальних вправ, що мають методичне обґрунтування.
Опис: https://cutt.ly/i7nSQ7U
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15774
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
стаття Гедзик А.М., Сусла Н.М..pdf361,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.