Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15806
Назва: | Гендерна соціалізація особистості в умовах трансформації українського суспільства |
Інші назви: | Гендерна соціалізація особистості в умовах трансформації українського суспільства |
Автори: | Карнаух, Леся Петрівна Бутенко, Ольга Григорівна |
Ключові слова: | гендерна соціалізація дошкільники рівнів сформованості гендерних відносин гендерні відносини |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | «Baltija Publishing» |
Бібліографічний опис: | Карнаух Л.П., Бутенко О.Г. Гендерна соціалізація особистості в умовах трансформації українського суспільства. Innovative projects and programs in psychology, pedagogy and education : Scientific monograph. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2023. Рр. 544–583. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена нині актуальній проблемі гендерної соціалізації особистості в умовах трансформації українського суспільства. Проаналізовано нормативно-правові засадигендерної рівності в Україні. Розкритозміст і сутність гендерної соціалізації як соціального процесу. Виокремлено етапи гендерної соціалізації: засвоєння особистістю уявлень про норми гендерних взаємин, сформованість позитивного емоційно-ціннісного ставлення себе та до представників різної статі, накопичення практичного досвіду партнерських гендерних взаємин на засадах застосування гендерного підходу.Автори дійшли висновків, що в процесі гендерної соціалізації здійснюється інтеграція між особистістю та суспільством.Доведено, що визначальною умовою гендерної соціалізації є наявність національного гендерно-чутливого законодавства, як механізму гарантії рівності, всебічного захисту прав і свобод кожного громадянина та запоруки соціальної справедливості.Підставою для оцінки рівнів сформованості гендерних відносин у дітей 5-6 років визначено когнітивний, емоційно-почуттєвий і поведінковий критерії з показниками до кожного з них. За визначеними критеріями і показниками розроблено методичний інструментарій та проведено психолого-педагогічну діагностику для диференціації рівнів сформованості у дітей 5-6 років гендерних відносин. Виявлено, що сформованість гендерних відносин у дітей 5-6 років проявляється на достатньому, задовільному і низькому рівнях. |
Опис: | http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/295/8319/17352-1 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15806 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
295-Chapter Manuscript-17352-1-10-20230224.pdf | 500,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.