Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15812
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.contributor.authorАвраменко, Оксана Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-01T06:15:47Z-
dc.date.available2023-12-01T06:15:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІщенко Л. В., Авраменко О. О. Підготовка майбутніх фахівців до впровадження інноваційних педагогічних технологій в закладі дошкільної освіти. Věda a perspektivy. № 11(30). 2023. С. 135–145. http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7402uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15812-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7402uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовані основні дефініції, які характеризують термінологічну базу системної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано результати сучасних досліджень науковців щодо основ формування готовності й здатності майбутніх вихователів до ефективної професійної діяльності.Оскільки впровадження інноваційних педагогічних технологій є невід’ємною частиною освітнього процесу в закладі дошкільної освіти то на виконання цієї функції повинна бути спрямована підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти, його знання, досвід, формування професійної майстерності, культури, реалізація творчого потенціалу.Розкрито сутність поняття «педагогічна технологія», яке трактується як система методів, прийомів, засобів, форм організації навчально-виробничого та виховного процесу, об’єднаних єдиною концептуальною ідеєю, метою, завданнями, що забезпечує задану сукупність умов для навчання, виховання, розвитку, набуття досвіду здобувачами вищої освіти, й гарантоване отримання заздалегідь визначеного позитивного результату. У контексті досліджуваної проблеми, «інноваційна педагогічна технологія»розглядається як упорядкована сукупність дій, операцій і процедур, що забезпечують досягнення прогнозованого й діагностованого результату в постійно змінюваних умовах освітнього процесу. Формування у студентів компетентності ефективного використання інноваційних педагогічних технологій є складним, багатоаспектним особистісним утворенням з такими функціонально пов’язаними між собою та взаємозумовленими компонентами, як то: поінформованість про інноваційні педагогічні технології; грамотність у володінні змістом та методикою інноваційних педагогічних технологій; культура використання педагогічних інновацій в навчально-виховній роботі з дітьми; особистісна позиція здобувача вищої освіти щодо необхідності використання інноваційних педагогічних технологій.uk_UA
dc.publisherVěda a perspektivyuk_UA
dc.subjectінноваційні педагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectзаклади дошкільної освітиuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх фахівців до впровадження інноваційних педагогічних технологій в закладі дошкільної освіти.uk_UA
dc.title.alternativeПідготовка майбутніх фахівців до впровадження інноваційних педагогічних технологій в закладі дошкільної освіти.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
7402-Текст статті-7446-1-10-20231128.pdf235,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.