Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15812
Title: Підготовка майбутніх фахівців до впровадження інноваційних педагогічних технологій в закладі дошкільної освіти.
Other Titles: Підготовка майбутніх фахівців до впровадження інноваційних педагогічних технологій в закладі дошкільної освіти.
Authors: Іщенко, Людмила Валентинівна
Авраменко, Оксана Олександрівна
Keywords: інноваційні педагогічні технології
професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти
заклади дошкільної освіти
Issue Date: 2023
Publisher: Věda a perspektivy
Citation: Іщенко Л. В., Авраменко О. О. Підготовка майбутніх фахівців до впровадження інноваційних педагогічних технологій в закладі дошкільної освіти. Věda a perspektivy. № 11(30). 2023. С. 135–145. http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7402
Abstract: У статті проаналізовані основні дефініції, які характеризують термінологічну базу системної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано результати сучасних досліджень науковців щодо основ формування готовності й здатності майбутніх вихователів до ефективної професійної діяльності.Оскільки впровадження інноваційних педагогічних технологій є невід’ємною частиною освітнього процесу в закладі дошкільної освіти то на виконання цієї функції повинна бути спрямована підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти, його знання, досвід, формування професійної майстерності, культури, реалізація творчого потенціалу.Розкрито сутність поняття «педагогічна технологія», яке трактується як система методів, прийомів, засобів, форм організації навчально-виробничого та виховного процесу, об’єднаних єдиною концептуальною ідеєю, метою, завданнями, що забезпечує задану сукупність умов для навчання, виховання, розвитку, набуття досвіду здобувачами вищої освіти, й гарантоване отримання заздалегідь визначеного позитивного результату. У контексті досліджуваної проблеми, «інноваційна педагогічна технологія»розглядається як упорядкована сукупність дій, операцій і процедур, що забезпечують досягнення прогнозованого й діагностованого результату в постійно змінюваних умовах освітнього процесу. Формування у студентів компетентності ефективного використання інноваційних педагогічних технологій є складним, багатоаспектним особистісним утворенням з такими функціонально пов’язаними між собою та взаємозумовленими компонентами, як то: поінформованість про інноваційні педагогічні технології; грамотність у володінні змістом та методикою інноваційних педагогічних технологій; культура використання педагогічних інновацій в навчально-виховній роботі з дітьми; особистісна позиція здобувача вищої освіти щодо необхідності використання інноваційних педагогічних технологій.
Description: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7402
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15812
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
7402-Текст статті-7446-1-10-20231128.pdf235,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.