Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15825
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2023-12-01T06:24:04Z-
dc.date.available2023-12-01T06:24:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПідлипняк І. Ю. Використання музикотерапії в умовах освітнього процесу закладів дошкільної освіти. Вісник науки та освіти. 2023. №7 (13). С. 695–710.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15825-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/5755uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвя чена вивченню нових ефективних методів реабілітації та профілактики, нетрадиційних підходів, що підвищують резервні можливості організму дитини. Звернено увагу на аналіз досліджень з окресленої проблеми, зокремаз питань музикотерапії, яка є одним з методів впливу на поведінку особистості. Сьогодні зміст освіти ускл аднюється, акцентується увага на розвитку творчих та інтелектуальних здібностей дітей, корекції емоційно-вольової та рухової сфер, на зміну традиційним приходять інтер активні методи навчання й виховання, що передбачають активізацію пізнавального розвитку дитини. Потреби сучасного світу в галузі педагогіки побудовані не на формування у дитини знань, умінь і навичок, а, перш за все, на розвиток дитини. Сучасні діти перена сичені негативною інформаціє ю, позбавлені теплого спілкування з дорослими та однолітками.Багато зних просто не можуть витримати нервово-психіч них навантажень удома та в ЗДО. Нерідко дитяча нервова система не встигає адаптуватися до шаленого темпу і ритмунашого життя, що в результаті спричиняє неспокій, роздратованість, гіперактивність, погіршення продуктивної діяльності, виникнення психосоматич них хвороб. Сьогодні, як ніколи, особливої актуальності набувають заходи зі створення нових ефективних методів реабілітації та профілактики,нетрадиційних підходів, що підвищують резервні можливості організму дитини. Тобто, очевидною постає необхідність уп ровадження в освітньо-виховний процес ЗДО різних здоров’язбережувальних технологій, серед яких заслуговує на ува гу нова галузь психолого-пед агогічного напряму під назвою «музикотерапія». Ґрунтуючись на аналізілітературних джерел, наголошено, що музика по силює обмін речовин, посилює або зменшує м’язову енергію, змінює дихання, змінюєкров’яний тиск, дає фізичну осн ову для емоцій.Зазначено, щ о для того щоб музикотерапія позитивно вплинула на поведінку дошкільників, необхідно враховувати індивідуальні особл ивості дітей. Окреслено напрями музикотерапії у роботі з дітьми дошкільного вікуз аутизмом: вокалотерапія (співи), музикотерапія в рухах (т анці, музично-ритмічні ігри), музикування на музичних інструментах. Визначено вплив музики на настрій та поведінку дітей. Зазначено, що корисним є застосування у музичній терапії різних творів: дитячої музики, дитячих пісень,української народної музики тапісні, класичної музики.uk_UA
dc.publisherВісник науки та освітиuk_UA
dc.subjectмузикаuk_UA
dc.subjectмузична терапіяuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.titleВикористання музикотерапії в умовах освітнього процесу закладів дошкільної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
5755-Текст статті-5790-1-10-20230812.pdf504,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.