Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15831
Назва: Розвиток мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності
Інші назви: Розвиток мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності
Автори: Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Ключові слова: мовленнєво-ігрова діяльність
заклад дошкільної освіти
розвиток мовлення
Дата публікації: 2023
Видавництво: Актуальні питання в сучасній науці
Бібліографічний опис: Трофаїла Н. Д. Розвиток мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності. Актуальні питання в сучасній науці. №10(16). 2023. С. 771–778. http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/6817/6856
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтуванні особливості організації мовленнєво-ігрової діяльності дітей дошкільного віку. Зазначено, що мовленнєво-ігрова діяльність реалізується у вигляді ігор-занять, під час яких педагог застосовує різноманітні види діяльності. Проаналізовано, що під час організації зазначеного виду діяльності дошкільників застосовуються різноманітні ігрові методи та прийоми освітньої діяльності: ігрові діалоги, дидактичні, рухливі, сюжетно-рольові, народні ігри, ігрові мовленнєві ситуації, тощо. Також під час мовленнєвого спілкування застосовується мовлення у різноманітних видах діяльності: пізнавальній, художній, театралізованій. У подальшому це сприяє розвитку мовлення та застосування різних одиниць мови у повсякденній діяльності здобувачів дошкільної освіти. У статті зазначено, що у відповідності з педагогічною наукою можна стверджувати, що мовленнєво-ігрова діяльність є освітньою взаємодією учасників освітнього процесу, основою якої є розвиток мовлення у дітей засобами гри. У мовленнєво-ігровій діяльності застосовуються різні ігрові методи організації освітньої діяльності дітей дошкільного віку. В процесі ігрової діяльності дитина розкриває власні риси характеру, інтелектуальні та психологічні здібності. У працях сучасних науковців психолого-педагогічної науки питання розвитку мови здобувачів дошкільної освіти було і залишається актуальним, а ігрова діяльність виступає головним засобом розвитку. У статті розкриті принципи мовленнєво-ігрової діяльності здобувачів дошкільної освіти, а саме: поєднання в діяльності здобувача дошкільної освіти компонентів гри та навчання та поетапний перехід від ігор забав за допомогою гри – завдання – до пізнавальної діяльності; поступове ускладнення освітнього завдання та умов гри; підвищення розумової активності здобувача дошкільної освіти у вирішенні запропонованих завдань; єдність освітніх і виховних впливів. Наголошено, що ігрова діяльність один із найкращих засобів розвитку мовлення та мислення здобувачів дошкільної освіти.
Опис: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/6817/6856
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15831
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
6817-Текст статті-6858-1-10-20231020.pdf421,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.